09.01.2010

VERONIC MIKE SOLHEIM



Jeg liker fine og romantiske ting. Helst bør det bære preg av personlighet - du vet, sånne ting som får hjertet til å stoppe. For eksempel en vakker film eller fine bilder, fine mennesker eller fine smil, fine øyeblikk og fine minner og fred og glede. Ellers liker jeg inspirerende mote og sjarmerende mennesker med fin stil og tattoveringer. Aller helst skulle jeg jobbet i Elle som AD eller skribent eller sjef. Og aller helst skulle alle mine magiske venner jobbet der sammen med meg. Og aller helst skulle han fine ventet hjemme med gitaren i fanget og varme lepper. Jeg liker å skrive. Jeg liker livet og rødvin og latter.

6 kommentarer:

marie // sa...

Fin blogg :))

Anonym sa...

fin blogg du har :) dritkule bilder btw, hvilket kamera har du ?

Anniken sa...

fyfaen jeg elsker bloggen din!!

Mathilde sa...

fin blogg :D

dagens outfit sa...

...

hva gjør du? jobber du med?

Anonym sa...

Hvor gammeler du ? :-)