17.11.2010

GET SOME//

Jakke:vintage, Genser:bikbok, Sko:skopunkten.no



lol. tidenes fittefjes på toppen her ser jeg, men Andreas klarte å kutte skoene i alle andre bilder. heh.. Point being, jeg har nye sko. hurra. Kjøpte tre par på skopunkten.no. Tre par for 750,-!!!! Anbefaler alle å ta en titt. Når det er sagt er to av parene jeg kjøpte kanskje en smule "plastikk" for min del, men hurra! De har 30 dagers returrett. Genialt spør du meg. Ellers er det grisekaldt i hovedstaden. Fint det når jeg må sitte inne å lese til eksamen når jeg ikke er på trening. For elixia er min bestevenn igjen. Endelig. Hva sier dere til en ny film snart? Jeg har noen ideer. puss & kräm. 

5 kommentarer:

simen sa...

fin fin fin!
gleder meg til å se deg igjen til helga <3

Anonym sa...

FIINE DU!
likte skoa :)

Anonym sa...

WIII.
jg har og bestilt sko nå! :D

dina sa...

har digget ny film jeg :D

marte sa...

hva da fittetryne?? :O du er alltid fin syns jeg!:)