08.11.2010

røyksky?

Javel (hei). For øyeblikket har jeg lempa liket mitt i sofaen og ser på TV. Kjæresten kom nettopp hjem med ny tattoo, igjen. Jeg blir sur av misunnelse. Jeg sparer og sparer, men får aldri råd. Januar. Da er det min tur. Helga var grisefin. Johanne og Vilde var på besøk, og vi drakk vin, spiste wok og røyka pipe i den fine leiligheten til Stine og Ilkka. Hurra. Jeg tok et par glass for mye. tralalala, men det var fint. For noen fine mennesker, jeg kunne ha elsket med alle. neh. but u know what I mean - fucking love you, you bastards. Fashionsjela i meg våkner sakte, men sikkert til live om dagen, og jeg skriker hver morgen av alle klærne jeg vil gå med, men ikke har. Takk gud for at det snart er lønning! Vel. Hvordan har dere det? Fremdeles noen som leser mine dagsverk? Takk i såfall, men dere er jævlig dårlige på å kommentere. carebears!







7 kommentarer:

Pauline sa...

Jeg leser!! <3

Line Alexandra sa...

Hurra for lønninger som snart kommer! Og jeg leser!

Stine sa...

hvorfor må jeg ta sånne bilder av meg selv? hahahahhaha. det var så sinnssykt koselig i helga, sånt må det bli mer av :) love you.

Stine sa...

ja, og forresten, du glemte ringen din og AB glemte hanskene sine. jeg kan få ilkka til å levere det på onsdag til AB :)

Maren sa...

jeg leser og liker!

dina sa...

leser ditt dagsverket og elsker det :D

DREA sa...

Hei hei hallow, jeg leser bloggen din og elsker alt hele tiden. Det er ekstra superkjekt å være med fine venner, fordi en vet at de er finest i verden etter den varme følelsen en får i magen og kroppen og overalt og ja, du skjønner sikkert hva jeg mener. Men hva er det du skal ta tattoo av i januar? woop woop!