12.11.2010

satisfaction///

hei. Tenk, idag skulle jeg egentlig farge håret, men jeg visste jammen ikke at man må bestille time i forveien her i hovedstaden. Min frisør er ikke ledig før neste fredag. Sukk. Selvfølgelig ble jeg skuffet, siden jeg ville bruke lønnen min, som jeg fikk og ble forelsket i for et par dager siden. Derfor gikk jeg på Bikbok. tralala. Jeg kjøpte blandt annet den sexy skinnshortsen og nedenfor, og en etterlengtet strikkegenser. Endelig.



Hurra og sånn, for den har jeg ønsket meg lenge! Jeg kjøpte mye annet fint også! Jeg ble glad, superglad og ble ikke mindre glad når han fine bestemte seg å bli med på Elixia idag. Fint å trene med din bestevenn. Ellers har jeg overtalt... ja, dere rettet riktig.. han fine til å få lov til å innrede stuen vår akkurat sånn jeg vil! Derfor har jeg lurt med meg Bo Bedre, og det mangler ikke på inspirasjon! Nok snikk snakk, nå skal jeg spise chips (må ikke bli for sexy) og se film med A to the B. Ha en herlig og magisk fredagskveld! ps. bare en uke igjen til Harry Potter. iih.

7 kommentarer:

Anonym sa...

NICE! liker shortsen! og du vet jeg liker bladet :D
Kos dere ikveld, søtiser! hils AB :)
love u

marte sa...

Så herlig :)

DREA sa...

sv: ♥♥♥ så klart leser jeg bloggen din. du er jo en av de beste bloggerne noen sinne. hawhawhaw! er bare ikke så flink på å kommentere bestandig, men jeg leser alltid alt, just so you know it. tusen takk, ha en finfin helg du og!

wow, heldig som får lov til å innrede sjæl! jeg ser ekstremt mye innom sider som weheartit og tumblr osv på interiør, og blir helt forelska. noe av gleden jeg gleder meg til å flytte ut er å få innrede fint og flott leiligheten min selv liksom.

silje sa...

Jeg savner deg ca hvert sekund. Det begynner faktisk å bli litt vondt nå!

Kan nesten ikke vente med å være med deg igjen.
Jeg elsker deg.

drea sa...

oi, jøss, tusen takk! har den liksom for å holde en slags kontroll på alle drømmene mine og hvordan jeg vil ha ting, haha. men jeg liker det. hih. aah, ja, skjønner den. når det gjelder soverom kan det være stort sett hva som helst på en måte, men en stue må være en stue. om du skjønner? men ja, lykke til med innredning og alt, blir sikkert driiitfett! woopwoop!

dina sa...

shorten er drit fet :D kos deg med innredningen

Monica sa...

sv: Det virker å skrive ned det meste for min del. Derfor litt down på bloggen. En liten kjærlighetssorg om man kan kalle det det. Alt ordner seg vettu, alt er mye bedre allerede :)
Takk ;o)