01.02.2011

fiction but true/dreams

Wow. Takk til de som brukte minst to minutter på å prøve å gjøre hverdagen min bedre i går. Det hjalp. Sara, takk for fine spillelister - jeg subscriber begge, fant mange skatter jeg ikke viste fantes. Elsker det! For det er fint med musikk som overrasker de dagene man helst skulle sittet inni en såpeboble. Såpeboblen min skulle helst ha tatt meg til Paris, nærmere bestemt Montmartre, hvor jeg skulle ha overspist meg selv på honning og kjærlighet. Selvfølgelig. I såpeboblen skulle jeg kun ha sett det fine i verden, altså venneskap og kjærlighet og fred og sånt. Sånt som latterbølger som gir blomsterlukt og venner som gir varmebølger.

Det er nemmelig sånn at selvom man har dårlige dager inni mellom, så er dagene og livet fylt av magiske øyeblikk. Heldigvis har jeg og han fine en tavle på soverrommet, hvor vi skriver alt vi gleder oss til fremover. Det kribler.
+15 dager til Oslo Fashion Week
+18 dager til besøk av pikekyssene Johanne og Celina
+ 19 dager til fyrverkeri og tårer av lykke i spectrum/Band of horses
+ 22 dager honning og champagne og kjærlighet i Paris
+ opptaksprøver som gir kreative hjerteslag og drømmer
+ 41 dager til sydentur med eventyrfamilien
+ the swang song by a fine frenzy
+ Cigarettes by Russian Red
+69 følgere på bloglovin
+ en fine en og andre
+ drømmer






bildene er private + to fra weheartit. I heart it. Liker det siste, selvom jeg har dobbelthake og hentelugg under hatten. lol. Kjærligheten, vet dere. Kjærligheten.

9 kommentarer:

ver sa...

hej, DU har superfin blogg!

og jeg vil også fly i en såpeboble til montmartre og paris og leve på honning og kjærlighet, og litt vin. og sånt.

stine sa...

elsker tattoveringen din! :)

tonje sa...

nydelig musikk :)
kan ikke du ligge ut noen spillelister evt. fra spotify? :)

k. sa...

det er så fint at man kan få støtte fra alle slags forskjellige steder og folk. :)

jeanette sa...

Åh! Takk for fin kommentar, og må seie at du har ein nydelig blogg! Just my cup of tea! :-)

jeanette sa...

Ps. La like godt bloggen din til 'lenkane' mine. Så fin var den.

marte sa...

Det er viktig å ha dager som er mindre bra, slik at man kan sette pris på dem som er virkelig gode,slik har jeg det i alle fall, Og ingen ting er bedre en kjærestetrøst når man føler seg nede<3 Godt du føler deg bedre :) <3

Anonym sa...

I know! Eg og trur at eg ville ha drømt vidunderlige draumar! Og dessuten trur eg livet mitt ville vore 100gonger meir organisert og produktivt :p Alt blir bedre med a bedroom make-over ^^

Har aldri sett bloggen din før, men den er utrulig fin! Kjempe fine bilder og eg likar at du skriver så mykje som du gjer! Har ikkje lest ein brøkdel enda, men da har eg iallefall noko å sjå fram til i kveld under dyna med ein kopp te og kjeks ^^

Takk for kommentaren! Viktige saker det her med kommentarar. Dei inspirerer liksom litt! Håper du har ein fin dag! =) Trine Marie

bente sa...

sv: mange millioner takk! Og i like måte! Herlige bilder :) Russian Red er forresten en av mine favoritter, og jeg er supermisunnelig på både tur til Paris og syden.