17.07.2011

loveletters

hei. Dere vet hvor fint det er å få overaskelsesbrev i posten. Kanskje med små blomster på og kanskje med dikt eller kanskje bare hei, du er det fineste jeg vet om. Jeg har en idé. Litt fordi det er fint å få brev og litt fordi jeg nettopp fikk tre hundre fine følgere og her er oppskriften.

én. Hei, hvem er du og hvorfor leser du bloggen?
to. Hvis du vil, for det er bare for de som har lyst, kan skrive hei og si hvorfor de leser bloggen óg fortelle om de har lyst å få brev i posten med kjærlighetsfortellinger eller andre fine ting. Alle brevene vil være forskjellige og det fine er at etter du har lest kan du ta bilde av det og legge det ut på bloggen din og gjøre det samme der. Kjedebrev. Jeg vet det høres kjempeteit ut, men det er bare fint. lover. Det er fint for deg som bare vil lese eller om du savner små brev i postkassen din eller om du kanskje vil spre bloggen din videre på en fin måte. Håper mange mange mange vil være med. ps. du må legge igjen mailadresse sånn at jeg kan få adresser og sånt.

én, to, tre.

44 kommentarer:

Mina sa...

Hei! Jeg er meg, og jeg leser bloggen fordi jeg liker alt som er så fint. Og du med dine fine ord og bilder lyser virkelig opp hverdagen min med alt det fine. Jeg vil gjerne ha et brev i posten, for det hadde lyst opp dagen min enda mer. Og det er faktisk noe jeg trenger, for livet mitt er vel ingen dans på roser, noe jeg gjerne skulle ønske det var. pusspuss<3 mailadressen min er lifebehindthecurtains@hotmail.com

Åshild sa...

Åh, for en vakker ide <3 Jeg blir gjerne med på det! Jeg leser bloggen din fordi alle tekstene og bildeneer så vakre, og fordi den er veldig inspirerende :) Og brev er så koselig! aashild.re@gmail.com :-)

kine sa...

hei. jeg er kine. en person som liker å skrive, og jeg liker også å lese andres tekster. tekstene dine er spesielle, de har særpreg og beveger seg innenfor områder jeg ikke er så flink til å skrive om selv, alltid. veldig ofte setter du ord på ting jeg ikke har klart å finne ut av selv. fine ord og bilder som blinker som stjernene på en stjerneklar himmel.
du er flott, og brev er fantastisk. amazing!

mailadressen er kine.94@hotmail.com

Celina sa...

Hei, jeg er Celina. Jeg lever og ånder for kjærlighet og selv i de tider hvor jeg har grått og egentlig ikke ville våkne opp dagen etterpå, har jeg aldri tvilt på at ekte kjærlighet finnes. Jeg leser bloggen din fordi det virker som om du har samme syn på livet og kjærlighet som meg; at det er alt. Kjærlighet er fint og flott, og det er også brev.

mailadressen min er celinamarierb@live.no. mwiip

Camilla sa...

hei, jeg er Camilla og leser bloggen din fordi den er så fin. tekstene dine er unike, og ikke minst vakre. du inspirerer meg, og mange andre der ute.

det hadde vært hyggelig å fått et brev i posten, for brev er så koselig! c-wolden@hotmail.com

veronica isabelle sa...

jeg blir med! leser bloggen din bare fordi den er bra og du er fin og rett og slett det.

brev er noe av det beste som finnes!
veronica@vinterblomst.com

johanna sa...

herlig. hei, jeg er Johanna og leser bloggen din fordi ordene dine er som en dans på rosa skyer. Du skriver så fantastisk fint og jeg får nesten gåsehud hver gang et innlegg fra deg dukker opp på bloglovin. Du skriver så jeg får til å tenke og innlegga dine har alltid mening. Når du skriver om kjærligheten så får jeg bare mer og mer styrke til å finne kjærligheten, selv om jeg av og til kan gråte og være lei meg hele dagen, fordi jeg føler at kjærligheten aldri vil dukke opp, men du, du styrker meg.
Brev i posten er så fint, for da får man vite at det er faktisk noen der ute som faktisk tenker på deg, og ikke bare banken som liker å vise hvor mye penger du har brukt denne måneden. brev er fint.

johannar@hotmail.no

Aida sa...

Åh, du er så utrolig søt. Virkelig. Elsker å lese det du skriver :)

Stine sa...

Hei! Jeg heter Stine og jeg er en håpløs romantiker som gjerne skulle ha levd på luft og kjærlighet. Derfor passer det veldig fint for meg å få søte brev i posten, og også fordi jeg liker håndskrevne brev, da.

Jeg leser bloggen din fordi du skriver vakkert og du klarer å sette ord på følelser jeg ikke vet helt hvordan jeg skal si. Du inspirerer meg til å skrive litt hver dag, og du inspirerer meg til å finne på nye måter å ordlegge meg på.

Min e-mail er: swaago92@hotmail.com

line aurora sa...

hei, jeg er: line, jente, 22, trønder, gæern rottekvinne. jeg leser bloggen din fordi du er en person som er fin å se opp til og fordi du med tekstene dine får meg til å om mulig sette enda mer pris på den kjekke kjæresten min.

ettersom jeg ikke vet hva adressa mi kommer til å være fra august av, og ettersom det sikkert er litt dyrt å sende brev helt til afrikaland, kan jeg ikke være med på det søte prosjektet ditt :(

Mari sa...

god aften, jeg er 20 år, føler meg som en 12-åring med alt for store familiære behov. jeg leser bloggen din fordi jeg tilfeldigvis kom over den for en stund siden- og du fascinerte meg så sykt med bildene dine. etter det har jeg tittet innom ganske ofte for å se på fine knips, og for å lese det du skriver. fordi bloggen din ikke er en blogg (for det har blitt så negativt ladd synes jeg), men kunst. mm.

jeg tør ikke legge ut mailadressa mi, fordi jeg er redd noen skal se hvem jeg er. smil.

Anonym sa...

Hei,

Jeg vet ikke helt om dette er det smarteste jeg har gjort. Hvertfall ikke nå som jeg er så utrygg og redd, men jeg ønsker å smile igjen, og legge sykdommen bort. Så jeg tar sjansen på at et brev kanskje kunne gitt meg noen minutter med glede, slik som bloggen din gjør for meg i hverdagen. Bloggen din er mildt sagt et avstikk fra hverdagen mi, som består av blodprøver, sykehusbesøk og vektveiing. Bloggen din gir meg glede, jeg merker jeg til tider klarer å smile, smile ekte når jeg leser bloggen din, og kjenne en indre ro. Jeg håper og tror at et brev fra en som skriver så godt som det du gjør, kunne gjort meg glad. Bare det å skulle ha mulighet til å ta frem noe fint som noen har skrevet, når ting er på sitt vanskeligste virker beroligende og godt.

Du har kanskje forstått hvorfor jeg leser bloggen din. Siden jeg ikke helt har definert hvem jeg er, bortsett fra at jeg skrev at jeg var anonym, velger jeg å si at jeg er en 19 år gammel jente, med alvorlig depresjon og spiseforstyrrelser. Jeg har allerede overlevd døden på nært hold, sist gang i januar, men enda har jeg ikke gitt opp helt. Hvis du vil, kan du kalle meg Gullregn. Ikke bare er det et fint navn, men det er også et tre som er svært giftig men utrolig vakkert. Noe jeg håper jeg kan være en dag. Hittil har jeg bare vært giftig ovenfor meg selv og andre, men jeg håper jeg og kan bli vakker en dag. Mailen er regn.gull@hotmail.com

sara sa...

Hei, jeg heter Sara, men hvem jeg er, det er ikke godt å si. Jeg leser bloggen din og tekstene dine om og om og om igjen fordi den følelsen jeg sitter igjen med etterpå, er en følelse det ikke finnes navn på, men den er god, skal jeg si deg. Litt sånn denne-jenta-har-et-sykt-tallent-og-jeg-er-så-glad-hun-deler-det-og-kjærligheten-sin-med-oss-SMIL. Takk, tusen takk.
Sara.gundersen@hotmail.com så fin idè, skikkkelig fin!

Elisabeth sa...

Hei! Jeg heter Elisabeth, og akkurat nå vet jeg ikke helt hvem jeg er. Jeg er midt mellom skole og jobb. Midt mellom et avsluttet forhold og små sommerflørter. Midt mellom trist og glad. Jeg er en jente som lever litt i min egen lille boble. Drømmer om at alt skal være som i de fineste filmene og de vakreste bøkene, og blir av og til skuffet over virkeligheten. Så, ja.

Jeg fant faktisk ikke bloggen din før i går, og innser at jeg virkelig har gått glipp av noe. Jeg satt på den fineste spillelisten jeg vet om, og leste meg langt tilbake i arkivet. Du skriver så utrolig vakkert, og bruker så stemningsfulle bilder. Etter å ha lest bloggen din tok jeg meg selv i å faktisk ha troen på kjærligehten igjen. Og det føltes så fint. Takk!

Mailen min er elisabeth_t_m@hotmail.com

marlou sa...

hei! jeg heter marlou, er 21 år og bor i nederland (og er nederlandsk). jeg leser bloggen din fordi jeg liker rett og slett alt du viser her - tekster, bilder, musikken... og prosjektet ditt er søt. :)

Lisbeth sa...

Dette er den smarteste tingen jeg har hørt på lenge! Det er jo bare super fint! Jeg vil veldig, veldig gjerne både sende og motta brev :D Jeg elsker selv å skrive og har en del historier på lur, og elsker å lese alt det fantastiske du skriver til vanlig.

rufseh@hotmail.com

Nina Emilie sa...

Selvfølgelig vil jeg ha brev! Jeg har lest bloggen din en liten stund nå, og elsker den. Du skriver så enkelt, men samtidig så dypt. Vakre, fine tekster. Jeg fikk link til siden din av en venninne og har fulgt deg siden. Kjedebrevideen er genial :) Klart jeg er med!

Takk for alt det fine du skriver.
Hilsen nina.oerbech@hotmail.com

Anita sa...

Hei! Jeg leser bloggen din fordi den er annerledes og fin og personlig og ærlig og vond på en god måte. Ingenting er som å få brev i posten - så dette var en helt genial ide! For tiden er det bare oldemoren min jeg skriver brev sammen med, hehe:)

Unknown sa...

Hei søte kusina mi! Eg leser bloggen din for du skrive så utruleg flotte tekster og tar vakre bilder! Du skriver så fansinerede, det gir en ro å lese dei!

Har soo lyst å være med på prosjektet ditt! :) Å få brev i posten er det beste eg veit! Det er super koseleg!


elise_barsnes@yahoo.no


Kleem

Mariell sa...

årh du er så flott.

Ingrid sa...

hei. jeg leser bloggen din fordi du er en utrolig kreativ sjel. og du skriver nydelig! du tar pusten fra meg gang på gang, og jeg gleder meg til du gir ut bøker. jeg vil være med på prosjektet ditt!!!

mailen min er: ingrid.aanderaa@lyse.net

Vero sa...

Hei. Jeg er Veronika, og jeg leser bloggen din fordi den mest av alt gir meg kjaerlighet, til tross for at jeg ikke en gang har moett deg. Du klarer ogsaa aa motivere, inspirere og gi meg en liten dose selvtillitt, og det er saa herlig og fint, at du klarer aa gi saa mye via det du skriver. Og, sist men ikke minst, liker jeg bildene dine saa godt. De tar meg med paa reiser og eventyr, og det er det beste jeg vet.

Et overaskelsesbrev hadde vaert kult. Med positivt innhold. Innhold som faar meg til aa smile. Jeg smiler ofte, saa det skal ikke saa mye til. Men en paaminnelse om at jeg er fin, og at alle bekymringer vil finne trygghet, og at jeg kommer til aa klare studiene jeg begynner paa til hoesten med glans, og at jeg finner kjaerlighet og kommer til aa elske meg selv for altid, og andre, er aldri feil.

Verro_92@hotmail.com

Werothehero sa...

Hei. Jeg heter Weronika Høkaas og er utrolig glad i bloggen din nettopp fordi du skriver lange fine kjærlighetshistorier. Å få det på ark, med ditt blekk og dine ord ville hvert fantastisk.

weronika høkaas
røyeveien 16
1481 hagan
gleder meg masse!

Sandra Olsen sa...

Hei :)
Brev er en utdøende art og jeg elsker små fortellinger som sprer litt lykke i hverdagen - det er vel nettopp derfor jeg leser bloggen din, hehe. Så ja, send meg et brev, da kommer jeg til å bli glad! :)

Mail: sandruswee@hotmail.com

Mariell sa...

Jeg elsker bloggen din fordi det er et av mine fristeder, der jeg drømmer meg vekk i dine ord og tanker - og å få et brev fra deg ville tusendoblet disse følelsene!
Marielld@hotmail.no
<3

Mette sa...

Hei. Jeg heter Mette, 22 år, bor i Trondheim. Jeg lever for å oppleve verden, musikken, naturen og kjærligheten. Jeg leser bloggen fordi du skriver så fint og inspirerende. Bildene er med på å lage akkurat den rette stemninga, tankefull og fin. Det appellerer til meg, rett og slett. :)

Martine Næss Sorthe sa...

Hei, søte deg. Jeg leser bloggen din for det virker som du har så mye kjærlighet å by på, du får meg til å drømme. Du gleder meg med innleggene og historiene dine. Du er min aller størst inspirasjon! Jeg vil så gjerne få et brev i posten, tenk så kooselig! Å få en kjærlighetshistorie eller en drømmehistorie, herlighet, det ville vært utrolig.
martine_sorthe@hotmail.com

Neda sa...

Hei, jeg er Neda. Jeg leser bloggen din fordi jeg føler det absolutt er verdt det! Jeg sitter igjen med så mye fint, da :) Du skriver så utrolig bra, syns jeg! Fortsett med det, takk! :D
Jeg vil gjærne få brev, det hadde vært utrolig kult!

mail: neda.shirazi@live.no

Synne sa...

Oi, dette så jeg først nå, og jeg er som kjent kjempeglad i post, og blir gjerne med på en slags skrivesirkel! Jeg leser bloggen din fordi den er en romantisk, men relativt realistisk boble med fine ord og fine farger og bilder man kan drømme seg vekk i.

Gratulerer med tre hundre følgere, forresten - wow! Håper du får en fin uke!

Om du ikke allerede har den: (synne.h.rustad [at] gmail.com)

Hanne på landet sa...

Kan jeg få brev selv om jeg ikke har blogg?

Grunnen til at jeg leser bloggen din, er at du setter sammen ordene du skriver på en sånn måte at det føles så godt å lese dem at det gjør vondt langt inn i hjertet, og det er akkurat det jeg føler for livet også! Og du får meg til å drømme meg bort og leve gjennom tekstene dine, de minuttene jeg bruker på å lese dem. Bloggen din er intet annet enn herlig!

Hvis jeg kan få brev, her er mailen min: hanne_rb@hotmail.com

Johanne sa...

Eg leser bloggen din fordi den gir meg gåsehud på tærne. Det har du høyrd før. Men grunnen forandrar seg ikkje, eg får framleis gåsehud på tærne. Du skriv sånn at eg kjenner det, på ein måte. Om det ikkje høyres teit ut.
Eg seier ikkje neitakk til kjærleik i posten.
(uziwamagitaa@gmail.com)

therese sa...

jeg heter therese. jeg leser bloggen din fordi du vant mitt hjerte. du er så flink til å skrive, og ihvertfall til å finne de perfekte bildene. du inspirerer meg så! hver gang jeg leser en tekst som du har skrevet, klarer jeg ikke å få sove om natten. de hjemsøker meg om natten, og det er litt fint. og jeg vil gjerne få brev i posten..
loveshesaid@gmail.com

Lena sa...

Hei! jeg heter Lena og jeg leser bloggen din for den er den fineste jeg vet om. Den inspirerer og motiverer. Også fordi du er så fin, skriver så fint og gir så fine musikktips.
Jeg håper ikke jeg er forseint ute til å få brev i posten, for det hadde virkelig vært veldig fint.
bondevik93@hotmail.com

Carolin sa...

Hei, jeg heter Carolin og er 16 år. Jeg begynte å lese bloggen din etter at jeg leste et innlegg som handlet om jenter som ikke akkurat er så fornøyde med seg selv og kroppen sin og sånn. Begynte å grine av det. Og da jeg leste noen andre innlegg tenkte jeg bare "HVORFOR har jeg ikke funnet denne bloggen før?!", fordi den er en av de fineste på hele internett. Du er fantastisk flink til å skrive.

Jeg har ikke blogg, men hvis jeg likevel kan få brev er mailen min kattolin@hotmail.com

carolin sa...

ok, innså nettopp at dette ble skrevet på mandag og at du kommer til å få det veldig travelt hvis du skal skrive så mange brev, hallo(?)

Anonym sa...

Hei! Jeg heter Sunniva og er fra Molde :) Jeg leser bloggen din fordi den gjør meg varm om hjertet og hjelper meg gjennom tunge ting eller setter ord på følelsene mine når det skjer fine ting. Kjæresten min slo akkurat opp med meg, så nå leser jeg bloggen din for å leve meg inn i den, late som om det er meg i alle historiene om kjærlighet, håpe at det er meg som får oppleve det neste gang. Jeg gruer meg til å fremkalle bildene på mitt engangskamera fra Hove, fordi de er fulle med bilder av han og meg.
s.n.i@hotmail.com

Veronica sa...

Hei! Jeg vet jeg sikkert er sent ute til dette, men det er jo ofte sånn det blir i ferien...
Vel, jeg er Veronica, og jeg har fulgt bloggen din siden i vinter. Grunnen til at jeg følger den er rett og slett fordi den er vakker og gir meg så innmari mye inspirasjon :) Jeg vil veldig gjerne være med i brev prosjektet ditt, mailen min er veronicahagren93@msn.com, hadde blitt kjempe glad for et brev, selv om jeg er sent ute :P

tone_b10 sa...

Jeg er Tone, 17 år gammel gæren jente fra Stavanger.
Jeg leser bloggen din fordi den gir meg små lykkerus i hverdagen. Enkelt og greit :)
Jeg vil gjerne ha brev i posten søte deg, savner at folk ikke sender brev lengre. Derfor jeg ble utrolig glad når jeg fikk invitasjon til nevøen min sin dåp i posten idag. Selv om søsteren min bare bor sånn 5 min borte med bil :)
Det er få ting som passer så bra som kjedebrev i en tid som dette!

Ida sa...

hei. jeg er ida. jeg leser bloggen din fordi den er magisk rett og slett. du formulerer og setter ord på ting som jeg tenker men ikke finner riktig ord for. du skriver ord som gir meg frysninger og sommerfugler samtidig. jeg får lyst til å leve for fullt og oppleve kjærligheten du skriver om. jeg er en håpløs romantiker og venter fortsatt på den store kjærligheten.
hadde vært fantastisk fint med et brev i postkassen fylt med dine fine ord :)
idamari_91@hotmail.no

Malin sa...

Hadde jeg fått et brev av deg en dag, tror jeg ikke dagen kunne blitt finere :)

Jeg er Malin, og fin innimellom jeg også.. Jeg satt nettopp og så harry potter på tv.. og kjente sommerfuglene i magen når jeg tenker på at jeg har 9 3/4 på ankelen. Derfor er jeg blir og fornøyd i dag!

Jeg blir inspirert av bloggen din på den måten at jeg kanskje smiler litt ekstra. Eller kanskje jeg tenker at dagen i dag ikke er så verst likevel. Kanskje får kjæresten en ekstra suss.. Eller kanskje jeg bare sitter igjen med tanker og følelser etter å ha lest fine ord og fortellinger..

malingjelstenli@hotmail.com

maria sa...

jeg er maria. jeg leser bloggen din fordi du skriver ubeskrivelig vakkert, det er vanskelig for meg å sette ord på hvor fint du skriver. jeg leser bloggen din fordi ordene dine gjør meg målløs og varm i hjertet.

mulig jeg er litt sent ute med dette, jeg har en følelse av det. men om det ikke er altfor sent, så sier jeg ikke nei takk til kjærlighet i posten.

m.huseby@hotmail.com

Anonym sa...

[p]The textile industry is no exception . Read >



Recreation-and-Sports Sailing First Aid

21st January 2011 By keeping a first aid kit on your boat at all times, you are protecting yourself, your crew and your passengers from any unfortunate accidents . Involving date using Austin, Nevada taught much 1,300 students while activists faraway from over the world . Read >



Business Reward Management and Motivation Theory

26th February 2010 IntroductionBefore embarking on the discourse about reward management, it will be important to contextualize it within the field of management as a whole . Since the nannies live with the family and are responsible for doing chores around the house such as laundry it is impossible for them . internet.[/p][p]Read > [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]discount toms shoes outlet[/url]



Fashion Look Fashionable with worn out Fire Hoses!

14th July 2010 Ever thought about the industrial fire hoses which are no longer useful? Recycling has its own creative applications to these hoses . [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]cheap toms shoes sale[/url] While . It contributes significantly [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]toms shoes for kids[/url] to the country's GDP, exports as well as employment . The great women [url=http://www.ccheaptomsshoes.com]cheap toms shoes for women[/url] wrap boots are available in an variety of hues . I write from the heart, and so I do not do a lot of study, even when I write a teaching from the scriptures,.[/p]

Anonym sa...

[p]Consignment outlets: These secondhand suppliers are pricier than thrift outlets . Many retailers charge premium prices for high quality [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]ralph lauren polo shirts[/url] name brand items . Commonly, type promises could be [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet online[/url] an aspect present with No Mum or dad Lol brand names . The Polo name has also been added to a line of [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet[/url] jeans as well as a collection of clothing for avid golfers and sportswear that is used to raise money for charity . polo ralph lauren outlet online





Related Articles - polo ralph lauren outlet online, polo ralph lauren online shop, ralph lauren online shop, ralph lauren, ralph lauren biography, ralph lauren polo, pol,





Email this Article to [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]cheap ralph lauren polo shirts[/url] a Friend!

Receive Articles like this one direct to your email box!Subscribe for free today! . When you need to have additional information and facts just follow this : 猫聛陆 [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]polo ralph lauren outlet[/url] http://www . Third hand retail stores equally sell a little bit destroyed high end designer stuff are still sometimes within good situation though [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]polo ralph lauren outlet online[/url] put to use, this is your best option in cases where a applied thing is fine . she gets mobile phone by just every one of the comotion [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]cheap ralph lauren polo[/url] having close to.[/p]

Anonym sa...

[p]Consignment outlets: These secondhand suppliers are pricier than thrift outlets . Many retailers charge premium prices for high quality [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]ralph lauren polo shirts[/url] name brand items . Commonly, type promises could be [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet online[/url] an aspect present with No Mum or dad Lol brand names . The Polo name has also been added to a line of [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]ralph lauren outlet[/url] jeans as well as a collection of clothing for avid golfers and sportswear that is used to raise money for charity . polo ralph lauren outlet online





Related Articles - polo ralph lauren outlet online, polo ralph lauren online shop, ralph lauren online shop, ralph lauren, ralph lauren biography, ralph lauren polo, pol,





Email this Article to [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]cheap ralph lauren polo shirts[/url] a Friend!

Receive Articles like this one direct to your email box!Subscribe for free today! . When you need to have additional information and facts just follow this : 猫聛陆 [url=http://www.ralphlaurenoutletonlinee.co.uk]polo ralph lauren outlet[/url] http://www . Third hand retail stores equally sell a little bit destroyed high end designer stuff are still sometimes within good situation though [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]polo ralph lauren outlet online[/url] put to use, this is your best option in cases where a applied thing is fine . she gets mobile phone by just every one of the comotion [url=http://www.ppoloralphlauren.co.uk]cheap ralph lauren polo[/url] having close to.[/p]