08.01.2010

KTOWN/INKL INK///

Avatar gikk over alle forventinger. Jeg elsker den filmen, selvom jeg ikke så den i 3D. Gjør for så vidt ingenting, for nå har jeg en unnskyldning til å se den på kino igjen. I nærmeste fremtid. I guess u liked it too? Jeg har pelt meg tilbake til Kristiansand, bare sånn btw. Og har hengt opp utstyret og endelig (nå i kveld!) fått langt på sengetøy og pakket bort soveposen. It feels nice. Selvom det er frost på INNSIDEN av vinduene i leiligheten, og jeg må ha sko, lue og jakke når jeg skal lage middag, syns jeg det er deilig å være tilbake. På rommet. Rommet mitt er herlig. Jeg skal ta noen bilder for dere tenkte jeg. Det er rotete, but thats how i like it.

Ellers. Jeg har begynt å tegne en sleeve. Jeg vet jeg blir den "sorte får" i familien, og min mormor (og ikke minst mamma) kommer til å gi meg "jeg ser så skuffet over deg"-øyne isteden for sinnaøyne. Førstnevnte er værst. Men likevel tegner jeg. Jeg er fasinert, og kan ikke tenke meg noe finere enn mennesker med fine sleeves.


Vidar blir sikkert ikke dritfornøyd om han finner ut at jeg har postet et bilde av han på bloggen min, men han har tross alt verdens feteste sleeve. Jeg vil gifte meg med den armen der. No joke. Den er religiøs, orginal, detaljer, gjennomtenkt og jævlig fet. Fargene er ubeskrivelige. Deffinetivt min favoritt.


Men det finnes tross alt sinnsykt mye fet å dekorere kroppen med, og jeg har tegnet tusenvis av forskjellige. Jeg har bestemt meg for noen elementer, men blir ufattelig fort inspirert av nye ting, ofte. Derfor kommer jeg nok aldri til å bestemme meg. En ting er sikkert; farger, en globus, skytsengelting (sånn gammeldags), kors, facy virgin mary, en oldschool radio (sånn som travis har) og noter og styr. Men hvordan får man det til å bli en fet, sammenhengende sleeve? Ikke si jeg må velge bort ting. Jeg har ikke sjans.

4 kommentarer:

simen sa...

ååh, sleeve <3
vilde har forresten begynt å mase på meg om utvidning..................

Maja sa...

Så du har stor blekk-planer?:D Så den du tok i Bali! Fantastisk! Tonje,dama mi vet du, hun driver å maser om sleeve hun også, i black&grey da :) Du må komme til Oslo snart da?:D Pilse litt? ;)
Klem Maja

hei sa...

/ Simen, ikke nøl en gang! Det er så fantastisk vakkert!

/Hej Maja, überkos at du har fått blogg. Jeg likte bloggen din. Og ja, jeg kommer mer enn gjerne på besøk snart! Savner dere alle. LOTS of love.

Maja sa...

Takk søta!:D Gøy at du liker den<3 Ja,faen, jeg prøver å ikke tenke såå mye. Men er ikke lett. Bra du kommer på besøk:D Blir bra;)<3