03.01.2010

LAUSUNGE///

Jeg skal snart ta turen hjem til Ktown, southside. Jeg gleder meg litt, selvom mammas mat og familiekos ikke kan måles med noe. Tross alt er villakulla, rotehuset som jeg bor i, kaldt og grått. Dessuten vet jeg ikke om jeg har dyne lenger, i så fall har jeg ikke dynetrekk anywho, så jeg har planer om å krype inn i en trang sovepose fremtil ting kommer på plass. En ting er sikkert, jeg må få meg jobb, eller.. jeg må ha penger. Etter juletider og asiatur er man bra fattig, spess uten jobb. Det er en smulig rart å ikke ha NOE å ta seg til i dette øyeblikk. Om jeg vil være her kan jeg det, om jeg vil til ktown kan jeg det. Jeg har for første gang ingen skole eller jobb jeg MÅ tilbake til. Sweet.

Anywho. Jeg gleder meg til å henge opp de skitne plakatene mine igjen, USA flagget, Bali utstyret og himmelsenggreia på rommet mitt. Jeg elsker rommet i byen. Og når ting er ferdig skal jeg invitere venner til vinkveld, for jeg har fått überdilla på vin.

Jeg fant noen gamle bilder på minnepennen min som fasinerer meg. So. Get fascinated!


Idag skal jeg sa Avatar med Chris, min bror. Jeg har aldri gledet meg så mye til en kino før. Settn?

8 kommentarer:

Christine Tallulah sa...

den er råååå. håper du så den med briller.
Fine bilder av deg frk. fin, håper ting starter å årne seg litt for deg og at huet ikke er like kaos. Jeg velter snart over i kaos og vil egentlig rømme litt fra verden, men det er vanskelig nå som jeg plutselig må betale masse husleie, betale masse regninger, gå på skole som må betales og faktisk finne meg en jobb fort som f. oh life.

Maja sa...

Hei Mike!<3 Digga den jeg! :D Men jeg så den uten 3D briller da! Men var awsome! Håper du har det bra?<3 Jeg har blitt blogghore jeg også, så du får skrive til meg der!:P www.tralalaa.blogg.no Snakkes søta!;)

Vilde sa...

Avatar er sååå fin. Jeg hulka for meg selv i kinosalven fordi den var så fin. Nå er jo jeg litt svak for alt som inneholder fantasy, but still.. Vin kveld høres koselig ut!

johanne sa...

du er såååååååååå fin. gleder meg til å se deg igjen! pusspuss

simen sa...

// i KNOW! og jeg bar begynt å sove med vinduet lukket, noe som pleide å få meg til å våkne i full panikk av dårlig og varm luft på rommet mitt. men nå er det en liten pris og betale for å slippe istapper i håret når jeg våkner. vinter </3

Hanne sa...

Jeg husker bildene. De tok du når vi bodde i byen sammen. Haha. Det var tider det, egentlig føles det ut som det er 10 år siden..

Christine Tallulah sa...

hehe, nei vi smugla inn en ny når vi var i barca, men planen er å hente de to han har etterhvert også :) hihi, gleder meg til du kommer på besøk, fina!

simen sa...

// seff! kom på besøk!