27.07.2010

DETVARENGANG///





Når jeg går tur i skogen lager jeg eventyr. Mamma ler av eventyrene mine, selv elsker jeg dem. Jeg lager eventyr om små menn som bor langt inni skogen, eventyr om bjørn og hjort og eventyr om troll og huldre som lever et absurd liv blandt mose og myr. Fjellene i sogn er magiske, og det er ikke rart at jeg blir inspirert. Jeg kan sitte timesvis å bare se inn i skogen, sitte å håpe på at noen ser tilbake. Kanskje jeg får innblikk i det absurde livet deres. Trærne som er større enn skip, skoger som er dypere enn havet og fjell som er høgre enn du aner setter hodet mitt i spinn. I tillegg til eventyr har fjellet mange gaver. I dag plukket meg, mamma og babysis blåbær, og spiste det sammen med melk til kvelds. mmmm. I gjengjeld kastet vi bananskall i naturen i går. Få og gi tilbake. lol. Nå er jeg tilbake i det lille huset i skogen, og fjellene er større enn noen gang.. Jeg tipper noen sitter å ser på meg fra den andre siden, inne blandt mose og myr... Jeg er et drømmende barn. iloveitmucho.

6 kommentarer:

Andreas Berglihn sa...

Du ser ut som en liten unge:) men du er søt da

Unknown sa...

Heerlig <3

kristina v. sa...

du er helt sinnsvakt søt, du! og eventyr er fantastisk! :3 jeg lager alltid mine egne de få gangene jeg turer ut i skogen nedfor huset for å mimre litt blant halvferdige hytter fra fordums tid. knis.

Sindre Adolfsen sa...

Serriøst, elsker designe ditt!

Anonym sa...

Elsker deeeg! Bloggen din, den løfter dagen min opp. nå når jeg ikke har spesielt og gjøre i sommer og leser bloggen din så får jeg myyye tanker i hodet. Kanskje jeg skal starte en blogg og ha din som forbilde??:) Digger deg og vil alltid gjøre det:) Mike4eva:D<3

hei sa...

Takk. jeg dævver, som alltid. Latest, du er gæææærn. Tusen takk. Jeg blir så altfor altfor glad ! :D Så lenge bloggen er ekte, og du er deg selv er det det viktigste, men koselig at du liker bloggen min <3