01.08.2010

YOIMONFIRE///


Tidenes søteste?

Hei Bloggen! lol. hehe. Nå sitter jeg halvslapp, men fornøyd i sofaen hjemme. Jeg har etter en lang fjelltur, rømmegraut og kos med "bestn" og "besta", klart å riste av meg gårsdagens hangover. Gårsdagen var fin. awsm. Fint folk + vin = livet? Det er tre dager til kjærligheten kommer på besøk. Hurra. Han fine skal endelig være ved siden av meg når jeg legger òg når jeg våkner. Jeg skal ligge å slappe av til en god film i verdens beste armkrok, og ta livet med ro mens hjertet banker hardere for hver dag sammen med han. Yes! Jeg gleder meg. Nå skal jeg straks hive i meg noe mat før jeg skal ha filmkveld med verdens fineste søster og verdens fineste bror. Livet er fint her i Sogndal, spess når man er foruten hangovers og andre lumskheter. Og ekstra spesielt når man er forelsket og gira på besøk fra en fin, høy sørlending som setter hjertet i brann.

Er det flere enn meg som er forelsket? btw. spørsmålsrunde? Eller er det teit?

10 kommentarer:

Iromie Stephany sa...

Bildene dine er så fine! Jeg er også forelsket- og det er en så herlig følelse.

Marte sa...

hei. Jeg heter Marte og er sykt forelsket. Nydelig hund, savner når min hund var så liten...
spørsmålsrunde er ikke teit.

celina sa...

hater når man er halvslapp for å si det sånn. hehehe. love you.

Silje sa...

Kos deg i Sogndal da :) Eg skal sjølv til Aurland i dag, er der kvar sommer :)

Anonym sa...

jeg syns du skal ha spm runde!^^

hei sa...

kanskje kanskje kanskje..

Anonym sa...

vet du hva slags rase hunden er?

utrolig deilig å være forelsket!

kristina v. sa...

jeg vet egentlig ikke om jeg er forelska eller ikke, men det er kanskje fordi jeg ikke helt tør å la meg selv falle?
og jeg synes du kunne hatt spørsmålsrunde. spennende!

veroniq mike sa...

Hunden er en Golden Retriver, eller hva det heter :) Utrolig søt hvertfall!

Kristina, jeg skjønner. Det er virker så skummelt, men det er så utrolig verdt det når det først har skjedd. Alt blir rosa og sukkerspinn. lol. Seff, litt kjipheter og lite sukkerspinn av og til, men det er verdt det, det også;)

Anonym sa...

Spørsmålsrunde!