02.08.2010

IHEARTMUSIC/LIFE///




Idag ville jeg være Pocahontas. Herregud, hvem er ikke vakrere enn Pocahontas? Fjærene kjøpte jeg på Hove i år, og jeg elsker dem. Av en eller annen grunn bringer de meg tilbake til de endeløse strendene på Bali. Hjertet mitt savner å reise. Jeg merker jeg er sliten av å jobbe, og hadde trengt en utflukt. En bekymringsfri og fredfull utflukt, hvor mine eneste bekymringer hadde vært litt for store bølger og småsolbrendt nese. Jeg vil høre bølgene slå, og le for full hals. Frihet. Lykke. Heldigvis har jeg musikk som tar tankene bort fra alt pes. Musikken gir meg sol og varme, musikken tar meg til steder der ikke drømmer engang tar meg.

Tidenes drømmende musikk er Grizzly Bear. Hadde dette vært Ukas Brennheit hadde de vært vinnere. Kanskje det er det?.. Grizzly Bear er Ukas Brennheit fordi jeg får varm hud, solbrendt nese og kan løpe på strender i bekymringsfrie land, farføtt og forelsket. Hånd i hånd med min mr. Big og lykken. Bedre enn drømmer. PS. Du MÅ høre begge sangene.. superheart.

5 kommentarer:

marte sa...

du er vakrere enn pochahontas. og drømmer er så utrolig sært. for merkelig til å fundere omkring nesten :)

Anonym sa...

Du er nyydelig. herre.
Savner deg, og gleder meg masse til å besøke dere i Aslo :D
Grizzly Bear er skikkelig ear-candy ;)

kristina v. sa...

åh, så nydelig! jeg elsker fjærene. fantastisk detalje.

Anonym sa...

Du hadde jo hverrtfall fri under Hove da ;)
jaa, bare 12 dager. hæærli :D

simen sa...

FINA!!!

// oi, fikk du den så fort?!? hahaha, sendte den jo i 14-tia i går <3 fikk du den ut av konvolutten? hahaha, for jeg sleit med å få den nedi, men jeg måtte for kosta 20 kroner mer for den neste størrelsen!
og gled deg, jeg elsker boka! (selv om hun er litt for opphengt i noe "the mother"-opplegg. du skjønner hva jeg mener når du leser den)
kommer snart til oslo, babe, vi henger da <3