17.08.2010

HOMEISWHEREYOUARE///



En million tanker surret i hodet mitt da jeg sovnet her natt til lørdag. En million tanker om livet, kjærlighet og forventninger. Nå er tankene halvvert. Jeg er hjemme og ting begynner å komme i orden. I går var første dag på skolen - endelig rutinger igjen. Jeg fant fort ut at studentlivet har vært savnet, men merker samtidig at jeg har blitt eldre. Jeg er ikke like gira på å ut hver dag, selvom det ser ut som om det er det BI folk gjør. Det er arrangert 10 fester fra og med i går, og det jeg helst vil er å sitte hjemme, med min mann, og slappe av. Bare èn kveld med ro. Det blir vanskeligere enn forventet, og idag drar jeg rumpa og en flaske vin utendørs for å nyte Postgirobygget sammen med mange forventningsfulle studenter- hva gjør man vel ikke for å få venner? Hurra. Beklager lite blogging, btw, vi har ikke fått nett før nå. Internett-skole-trening= rutiner. Rutiner=blogging. Det kommer, det kommer.. Takk for mange fine kommentarer, jeg elsker dere. Dere gir meg gåsehud. Helt sant.

6 kommentarer:

Therese Eikeland sa...

Hei! Jeg var innom Marcusek, og da så jeg at det var du som hadde laget designe hans, veldig fint!:)
Likte bloggen din! Du er utrolig flinkt til å skrive, og jeg liker veldig godt bildene dine!:D
Kan jeg spørre deg om du kunne ha laget et design til meg og? :))
Klem ThereseEikeland.blogg.no :))

dina sa...

høres sykt digg ut, håper du koser deg masse<3.

Anonym sa...

Hei.
Utrolig fine bilder :)
Hvilket redigeringsprogram bruker du ?
Du skriver veldig fint.

Lisbeth sa...

Så fint at brikkene faller på plass! Ikke noe som er mer deilig enn at livet tar den formen man vil den skal ta :)

Også en ting. Ikke tenke på bloggleserne dine når du blogger. Hvis det har gått et par dager og du ikke har postet noe, så ikke få dårlig samvittighet. Du skriver så utrolig fint, og det er synd om du skal måtte tvinge det frem bare for å tilfredstille oss. Leserne vil følge deg uansett. Nyt heller livet, gå deg bort i kjærligheten, og kom med de beste historiene når du kommer tilbake og har tid! :D

Christine Tallulah sa...

du er så fin du. og nå bor vi typ 10 min unna hverandre ellernoe :)
<3

marte sa...

Jeg misunner deg så for at du får bo med mannen din!Jeg reiser til oslo i dag og gleder meg som en liten unge!! Og jeg blir så glad når jeg leser at ting begynner å komme i orden og slikt. Det høres så fint ut. Og, hei, jeg er et rutinedyr, jeg også. Velkommen skal dere være, rutiner. Hurra!