12.08.2010

OSLO PRT 1.///


I dag var jeg hos mormor og morfar for å si Hadet. De satt der, som de gjorde da jeg var liten også, å drakk kaffe ute på varandaen. De eier sikkert bygdas største gård, og den er vakker. De har tre hus. Et stort og to små, låve og masse masse jord. Små romantiske epletrær, steinrøyser og sauer som tasler rundt. Der er det vakkert. Dessuten består gården av masse kjærlighet. Og når jeg gav dem en klem, fikk tårer i øynene og skulle snu meg for å gå, sa mormor, "lykke til med å stifte din eigen heim." For det er jo det jeg skal. Mormor og morfar bygde verdens flotteste hjem, med traktor, trær og seks døtre. Der iblandt mamma. Og nå er det min tur. Hjemmet mitt, meg og Andreas. For tenk dere, nå flytter jeg for 7. gang på 4 år. Og nå er det permanent. Dette blir ikke nok et kollektiv, eller nok en ny adresse, dette blir mitt hjem. Vårt hjem. Avreise i morgen 08:00. Dette er Oslo Prt 1.

9 kommentarer:

Iromie Stephany sa...

Det første bildet var så søtt! Likte forresten den nye headeren din veldig godt :-)

Babysis sa...

ahh , herligt innlegg : ) Gleder meg til avreise : )

Anonym sa...

Jeg elsker familien din.
Du kommer til å få det fantastisk i Oslo sammen med Andreas. du skriver vakkert, Mike <3

Synne sa...

Så pen tekst:-D Har vert leser av din blogg i snart et halvt år nå. Du skriver vakkert Mike:-)

Amanda sa...

Søte bilder og søt tekst :)

Anonym sa...

Du tar så fine bilder. hvordan redigerer du bildene dine? og hva slaks objekt bruker du? (:

Anonym sa...

For en fin blogg! Tenk at jeg ikke har lest denne før. Du har garantert fortjent din plass i bokmerkelista mi :)
Og bildene var bare skikkelig bra og veldig inspirerende :)

Silla di sa...

Jeg fikk en klump i halsen nå baby. Jeg vil se deg til helgen. Skjønner nå at du har forlatt oss for godt. Det er veldig trist, men jeg håper alt er fab i tigerstaden <3

CB sa...

det første bildet fikk meg til å smile veldig veldig mye!