08.08.2010

SUNday.///




Kjærlighetsdagene er over. Eller, det var løgn. For kjærlighet er det alltids, uansett, men for ca 7 timer siden fulgte jeg Andreas på bussen. Fine dager. Jeg kjenner jeg gleder meg veldig til å flytte ned til det nye hjemmet vårt, men samtidig er det trist å dra herfra. Jeg har kost meg. Sogndal og familien min er fantastisk. Eventyret i Vangsnes var selvfølgelig supervakkert. Vi spilte kort og spiste god mat. Finest av alt var idag tidlig, da jeg våknet inntil et varmt og trygt bryst med lyden av regndråper som hamret på taket på campingvogna. Jeg kysset han ca tusen ganger og krøyp godt inntil den varme kroppen hans, og sov videre. Dagen idag har ikke vært mindre magisk. Jeg og min vakre lillesøster tok fine bilder i hagen ved siden av huset vårt. Sola og lyset var nydelig. Akkurat som alt annet for tiden. Livet går bare én vei for tiden, og det er hvertfall ikke nedover. Iiih.

Likte dere headeren, fine flotte pusekattlesere?

12 kommentarer:

soggi sa...

lovelovelove

Vilde sa...

Nå må jeg jo bare kommentere, NYDELIG header, real lensflare og ikke noe fake photoshop! You are beautiful!

Anonym sa...

Elsker headeren og bildene. Sava.
Du er go ^^<3

simen sa...

vilde: du kommenterer aldri på min blogg </3

Stine sa...

ALT VAR NYDELIG! <3 du er kjempefin, vennen.

Lisbeth sa...

Headeren var super fin! Passer perfekt til sensommeren nå :)

Misunner deg så utrolig mye, for det hørtes så fantastisk fint ut å våkne opp med gutten du elsker, regnet trommer på taket på campingvogna og alt er som det skal være..
Selvom jeg er litt misunnelig så unner jeg deg det, for du virker som en helt fantastisk jente!

Maja sa...

Dødsfint. Alt sammen <3

veroniq mike sa...

Tusen Takk alle sammen. Blush* ilu
OMG, vilde kommenterer aldri. Bigbig. :D

Anonym sa...

love it. du er flink. virkelig flink.

dina sa...

elsket headern din, super fine bilder

Anna Folgerø sa...

Fantastiske bilder og NYDELIG header!:)
Hvilket kamera/linse bruker du ?

hei sa...

takk. jeg dævver.