23.08.2010

NERD.///




Tusen takk for mange gøye spørsmål, jeg holder på å svare på dem nå, og jeg tenkte å legge ut et svarsinnlegg i morgen. Hurra. Ellers leser jeg på andre ting også for øyeblikket. Øynene mine, hodet mitt og tankene mine er kastet rett inn i store bøker, med bokstaver og setninger så store som hav. Skolen er igang. For å være ærlig er det ensomt, og jeg har aldri savnet vennene mine i Kristiansand så mye som nå. Ida, Rikke, Silje, Veronica og meg. MK. Nå er det meg, og alle guttene og jente med sleik. Jeg skal ikke sippe, for det er en tilvenning, men jeg håper det går fort. Heldigivs er hjemmet mitt ikke ensomt. Jeg får verdens beste klem hver gang jeg kommer inn døra, våkner til verdens beste kyss hver morgen og kjenner at blodet pumper hver gang jeg kjenner følelsene av å bo med verdens beste mann. I helgen hadde vi besøk, av svigers - de hadde med verdens fineste lampe. Jeg døde. I tillegg var Silje og Rikke i tigerstaden, og vi var tigere på byen. Jeg elsker dere jenter. True True.

6 kommentarer:

synne sa...

elsket det første bilde
virkelig fint

kristina v. sa...

åh. så ekstremt pene bilder! også virka tilværelsen veldig fin òg, på tross av at tilvenninga kanskje ikke kommer kjempesuperduperfort.

Stine sa...

Skolen begynte for meg i dag, det føltes sinnssykt ensomt for meg også. Savner Tangen altfor mye, men hva skal man gjøre? Må jo bare prøve å gjøre det beste ut av det. I mellomtiden så må du ikke glemme at jeg også er her for deg. Love.

Lisbeth sa...

Alltid like dritt å savne vennene sine.. Men tror ikke det er noe problem for deg å møte noen nye du kan tilbringe litt tid med i mellomtiden :) Det ordner seg alltid vettu!

silje sa...

Tenker på deg hver dag vet du skatt.

Hanna sa...

These pictures are great!
They look like postcards!

xlove
http://style-in-sight.blogspot.com