25.08.2010

FAQ!!SVAR///

Hvorfor blogger du ?? Jeg var nok offeret for den store bloggbølgen for noen år tilbake, og har etterhvert funnet meg selv i tastaturet. Det er befriende, og det gjør utrolig godt i hele kroppen hver gang noen sier at det jeg gjør er bra. Hvem er favorittbloggeren din?? Cecekaa var min favorittblogg, kjente det gjorde vondt da hun sluttet. Nolina.blogg.no Ellers leser jeg Lisaplace og er også storfæn av Linnéa, bare fordi hun er vittig. og fin da. Hvem er favorittsangeren?? Den er hard. Jeg har sær musikksmak, men har alltid elsket Ilkka, som er vokalist i Benea Reach. Nå er jo det et hardcore metal band da, så det er kanskje ikke det du sikter til, men ellers.. hmm. Lykkeli og Robyn tror jeg. Det er to rå damer som lager rå musikk. Ditt største ønske?? Det å leve et langt og bekymringsfritt liv sammen med Andreas, få god jobb og hakuna matata. Leve. Liker du Voe?? Jeg leser ikke Voe sin blogg, men syns hun har vært veldig flink. Jeg gidder ikke disse eller elske henne, men det er masse kreds. Hun har gjort en god jobb i å skaffe seg mange lesere, ellers mener jeg ikke noe mer om henne enn at hun er pen. Liker du Marcusek?? hehe. Marcus er en god kompis av meg, det er klart jeg liker han. Leser bloggen av og til, men kjente han før den - tror jeg ser på han annerledes enn blogglesere. Liker du stilen din?? Ja, atm. Jeg er usedvanlig glad i stiler og klær, og det hender jeg mikser og trikser grisestygge greier, men stort sett er det bra. Har du noen gang vert Emo ?? Deffiner emo. Jeg har hatt piercinger i leppa og divdiv. Svart lang lugg og skinnypants, men har aldri kuttet meg og sånn. Rockabilly liker jeg å kaller det. Er du soss?? Fordi jeg går på BI og liker Acne? Neh. hehe. Det hender jeg står utenfor Acnehuset og griner over at jeg ikke har råd, men syns det er bedre ting å bruke penger på enn dyre klær. Hva er din største emmilegheten du kommer på?? hihi. Hemmeligheter er til for å holdes? Er det en hemmelighet som du ikke har sakt til moren eller faren din før ?? Det er det nok, men ingen store farlige. Men de har jo tatt meg for litt smusk i oppveksten. tihi.. Hvor får du stilen din fra? Får endel inspirasjon fra musikk, filmer og andre blogger så klart, men aller helst fra streetfashion. Folk som skaper egne stiler er mine helter. Hvor handler du mest klær? HM sikkert. HM is the shit. Hva liker du best å gå i? (klær) Favorittantrekket.. hmm. Atm min nye pelsjakke som jeg har arvet av mamma. Og conversa mine. inlove. Hvilke sminke bruker du? Billiggreier, jeg er sikkert tidenes dårligste til å ta vare på huden min. Ønsker meg ID da, anyone?? :D Har du en fav. blogg? Cecekaa. Og nolina.blogg.no. Celina skriver tidenes vakreste tekster. Hvilke blogger leser du? Nolina.blogg.no, cecekaa.blogspot.com, sorthe.org, rikauteliggare, lisaplace, evertsenn.blogspot.com.. og tonedamli seff, siden vi er fra samme plass.. og ellers mange venneblogger. Trener du? Se de musklene! - Det gjør jeg. elsker trening. Om du så trener, kan du lage en treningsinnlegg? Kaaaaanskje. Favorittmat? Sushi og Indisk og ellers annen utenlansk og steeeeerk mat. Skal helst svette som en gris. mmmmm. Deg i ett nøtteskal? Andreas sier jeg tar livet aaaltfor mye med ro. Svært laidback, hakuna matata. Favoritt festival? Hovefestivalen - magiske øyeblikk hvert år. God musikk, passelig stort og alltid fint vær. Favoritt sang når du er skikkelig: glad/lykkelig, forelska, trist, sint, i party humør? Altfor vanskelig, det varierer veldig. Jeg hører på Tomas Dybdahl når jeg trenger ro hvertfall. Benea Reach når jeg vil sove (SÆÆÆÆRT), og Robyn og andre topartister når jeg er i partyhumør. Hva er grunnen til at du blogger? Se opp. Er det noe du vil oppnå med blogging, eller et budskap du vil at folk skal få med seg? Håper jo at det eventuelt kan gi inspirasjon til andre kanskje. Hva betyr foto for deg? Veldig veldig mye. Mest magiske øyeblikket i døgnet? Tidlig morgen. Dugg på vinduet, ny dag, nye muligheter. Dessuten er Andreas ekstra kosete på morgenen. Kan du fortelle èn ting man kanskje ikke visste om deg? Jeg har vært screamovokalist i et metallband for noen år siden. Monsterlol. Hvordan er skolen? BI er BI. Klysete, men bra! Hvilket redigeringsprogram bruker du? Jeg bruker photoshop. Totalt avhengi. Favorittantrekk? Altfor vanskelig. Tror ikke jeg har noe. hehe. Kameratype? NIKON > CANON. Uansett. nikonnikonnikon. Favorittbutikk? HM, Carlings og 2nd hand. Hvor lenge har du vært interessert i å ta bilder? Laaaaangt tilbake. Kjøpte mitt første speilrefleks da jeg ble konfimert, men tok bilder analogt lenge før den tid. Hva studerer du, og hva tenker du å bli i framtiden? Jeg studerer BedØk på BI atm. Jeg har så mange planer!! Yndlings bok? If you have to cry go outside by Kelly Cutrone. Når startet du å blogge? Noen år siden, men det var på en annen blogg. Slettet meg og startet ny i desember elns. Hva trener du får å se så fin ut? hehe. tulling. Spinning og samleie? hrhr Fremtidsplaner? Hus på landet med høner som lager egg, fransk bulldog, Andreas, rockeunger, musikk, ADstilling i Costume og penger til å kjøpe Acneklær. hehe Yndlings dagen-derpå-frokost? Hjemmelagd sadwich og et stort glass melk! Hvorfor er du så fin? Hvorfor er du så fin?? Yndlingsmusikk? Really? Benea, the cure, lykkeli, arctic monkeys, mgmt, silver, ratatat, røyksopp, fever ray, gaga, grizly bear, tomas dybdahl, blink ++++++++++++++ kan du slikke deg selv på albuen?hell yeah. næt. Var det vondt å ta tatto? Nej, det er deilig. Eller, det er vondt - men på en digg måte. Hvor mange har du :) ? Jeg har foreløpig bare to :) En forran og en bak. høhø Hvor for du inspiasjon fra? (klær) :D Mennesker på gata. Superinspirerende med spesielle stiler. Får jo også inspirasjon fra andre blogger, filmer.. u name it. Muuusikk.

4 kommentarer:

DREA sa...

Kule saker, kule saker. Ey, tror ikke jeg har sett tattoene dine da, hva med å legge bilde av dem ut? :D

Malin sa...

HEI DRITFIN!!

og tusen takk :)

simen sa...

woop woop, kelly is da shet! årh, gleder meg litt for mye å treffe deg igjen. men ikke si det til en viss bergenser, haha, kanskje han blir misunnelig! ilu hon <3

veroniq mike sa...

Drea, de ligger ute lenger baki her ;)

woop woop <3 simen blir kos med besøk!