29.08.2010

LYKKELIG///

Genser/tights/HM//Vest/Vintage//Shoes/Camden


Østerlisvingen. Hjemme. Det eneste vi mangler nå er noen stålhyller til kjøkkenet. Vi har alt. I går sorterte jeg ca 1000 cder - bare fordi kjæresten min er en streng nerd. Jeg sorterte først etter forbokstav, deretter neste bokstav. Og ikke nok med det, var det flere cder fra samme band, måtte jeg legge dem riktig etter utgivelsen. Nørdy. Jeg elsker han. Bortsett fra det har det vært tidenes roligste helg, og det er deilig. Eller.. Vi var på Ikea i går. Ikea + lørdag = døden. Heldigvis overlevde vi, og da vi kom hjem mekket vi deilig taco og så en bra film mens det sprutregnet utendørs. Jeg lå god og varm i fanget til nerden min og kjente lykkerusen spise meg. Lykkelig.com / lykkeli@østerlisvingen.com... Yeah

3 kommentarer:

Drea Supertramp sa...

Åh, du har så fin stil. Også skriver du så himla fint! Serr, blir så utrolig glad og varm inni meg av å lese alt du skriver, og det gjør at jeg gleder meg enda mer til å bli samboer med min Kjetil. Også skriver du ikke på en sånn stygg fjortismåte og sånn æsjæsjklissklass-måte heller, og det liker jeg svært godt. :)

Anonym sa...

Dere er de søteste jeg vet om. Gleder meg til å besøke dere.
:)

Anonym sa...

Takk, søte :)
Det er Danielle. hehe :D
Det var heilt rått show!