29.08.2010

IM NOT A ROBOT?///

Elle melle. Sur/sinna/forbanna/trist/lykkelig/glad/kåt/snill. Jeg er ustabil i formen, og det gjør meg kvalm. Regnet utendørs er mer forbannet enn jeg er, heldigvis. Jeg er sur på maccen, kåt på livet, trist av savn og lykkelig - full av kjærlighet. Kan formen bestemme seg? For faen. Thelma and Clyde gir meg gåsehud i nakken, ned langs ryggraden og på lårene. Jeg blir vill av musikken, vil bygge et slott av cder og grave ett hull i musikken, flytte inn og bli der. Jeg vil ha musikken hamrende mot hjertet mitt og en vind så karftig at håret flyr over alt. Jeg vil ha bass mot hjernen, toner mot tankene. Jeg blir forbannet av at jeg ikke kommer nærme nok musikken, spis meg. For faen.


Andreas@benea. monsterheart

http://open.spotify.com/user/veronicasol/playlist/7I0jGjZWarcnKRo0ScCUrH

Det var ei fin jente som spurte i runden om jeg kunne legge ut spotify listen(e) mine på bloggen - nei, det gidder jeg ikke. Dere får èn liste, og den er laget bare for dere. Èn sang av ca alle mine yndlingsartister, selvom jeg sikkert har glemt 3095029 stk. U are welcome.

3 kommentarer:

Vilde sa...

Ååårh, så nydelig du er!!! Takk og jeg gleder meg sick mye.

Liker bildet av deg og kjæresten. Jeg kommer til Oslo snart. Jeg må. Savner deg.

Marte sa...

Du er fin du! liker bildene, og det du skrev om at du ikke kommer nærme nok musikken. føler det på samme måte. på en prikk <3

dina sa...

fin tekst kan ikke si dt bedre selv : )