01.09.2010

IHEARTO///



Ting går på skinner. Sånn sukkerspinn og rosafarge-skinner. Jeg kan snart bygge et slott av alle mine fine tanker og bli kongen på haugen, for blir ting finere nå flyr jeg. Hurra. Etter en heavy uke med skole, trening og et nydelig besøk av min besteveninne Veronica, tar jeg den rosa kofferten min og kjæresten med på bussen mot Kristiansand i morgen. Vi skal nemmelig på Prekestolen på lørdag. Halleluja, det blir fint. En helg med bare han... og meg da. heh. Nå sitter jeg godt plantet i min rock`n`rollsofa med to herlige kvinnfolk vedsiden av meg. Vi skal se film, drikke rødvin og nyte livet. For det er jo det jeg gjør nå, nyter og lever... yeah... I love Oslo.

6 kommentarer:

Marte sa...

dere to er fine! :)

dina sa...

kos : )

Anonym sa...

vi har likt bord og stoler, hurra for å ha flyttet fra nomandsland til Oslo../ jeg Asker! ilikeyou

-Johanne

simen sa...

OG NESTE HELG KOMMER JEEEEEEEEEEEEEEEEEG <3

Malin sa...

så koselig! kanskje vi går forbi hverandre når jeg er der! hihi. håper jeg ser deg til høstferien når celina kommer opp og jeg er der :) du er fin som alltid forresten

VILDE FESTE sa...

Var bare trist å møte deg i en halvtime å gå igjen :( Love u