06.09.2010

en cúspide.

Jeg har hatt tidenes fineste helg, godt for både hjerte og humør. Det er deilig å kunne legge skole og lite kos igjen på hylla hjemme og ta med kjæresten og kjærligheten på tur. Det var igjen rosafarger, såklart. Stjerneskudd var det også. Preikestolen var utentvil magisk, jeg var på toppen av verden - med alt jeg trengte der og da. Han. Det var godt og bare være oss igjen. Det var ikke bare turen til fjells som var fin; det var gullbryllup, og på kvelden pyntet vi oss som fintfolk. Han var verdens kjekkeste mann, helt sant. Kvelden var fin, men finest var de siste ti minuttene, da vi satt under en vanvittig stjerneklar himmel mens han skremte meg og fortalte om skummle menn i skogen. Som btw. resulterte i et lite hyl fra min siden. lol. Nå skal jeg lese økonomistyring, ikke akkurat stjerneskudd det, nei. Hello Oslo.. Halla BI.


... iih

7 kommentarer:

soggi sa...

du er så herlig

Anonym sa...

Det var en gang en familie som var der og grillet, så ville ingen ha den siste pølsen som lå på grillen.. Så de tok og kastet den utfor stupet, og etter den løp hunden dems.'Plopp' det sa! Det er faktisk sant.. :(

Kos deg videre med hage møblene.. :)

Drea Supertramp sa...

Så fine dere eeeer!

dina sa...

finfin :D

Marte sa...

dere er så søte! og jeg beundrer deg for å ta tak i temaer som økonomistyring! wow! you go girl

Lisbeth sa...

Aah, det er så fint å lese! Kjæresteturer, rosafarger og stjerneskudd ruler :D

sorthe sa...

herrigud, disse må være din fineste outfitene du har lagt ut på bloggen til nå :))))))))