07.09.2010

EGO




En. Jeg har tusenmillioner drømmer om fremtiden, og er bare sikker på èn ting - jeg gir aldri opp.

To. Jeg har en sær forestilling om at musikk kan forandre verden.

Tre. Jeg glemmer ofte hvor fantastisk jeg har det.

Fire. Jeg elsker te, men hater te uten melk.

Fem. Jeg bruker hater/elsker om alt jeg liker/misliker.

Seks. Det fineste jeg vet er troperegn mot campingvogna vår om sommeren. Helst tidlig på morgenen i armene til Andreas.

Syv. Jeg er aldri så lykkelig/glad/forelsket/forventingfull som på morgenen. Morgenen er magisk.

Åtte. Jeg dagdrømmer stadig vekk. Jeg pleier å finne opp historier om mennesker jeg ser på tbanen, det gjør skoleturen dobbelt så kort.

Ni. Jeg er forelsket

    4 kommentarer:

    Drea Supertramp sa...

    Serr, synes du?! TUSEN TAKK. :D

    VILDE FESTE sa...

    Et av de fineste bildene jeg har sett av deg. Naturlig pent! Nydelig jakke(og bein)

    sorthe sa...

    jeg liker at med dette innlegget! <3

    Caroline sa...

    åå, elsker denne frakken, den er så fin :)
    du er fantastisk <3