13.09.2010

FRITT FALL///


I dag skinner sola. Jeg leter fremdeles etter inspirerende ord og tanker som får tastaturet til å bevege seg, men jeg sliter fremdeles. Tankene mine er på bærtur, og jeg føler meg blank. Blanke ark, uten fargestifter. Aller helst skulle jeg ha tatt med kjærligheten på en lang tur, spist sushi og drukket appelsinjuice. Aller helst skulle livet vært uten bekymringer akkurt nå, sånn som tattoveringen min sier, men det er det ikke. Det er mye å ta hensyn til, mange tanker å sortere og litt for mye lesing. Jeg skulle sett at leiligheten var tom for macer, bøker og mobiler. Jeg skulle gjerne ha kastet dataingeniørtingene i do, og stjelt tilbake kjæresten min. Jeg skulle helst hørt ny musikk som får meg til å danse alene i stua, musikk som inspirerer meg og får meg til å skrive. Jeg skulle helst hatt en friskere kropp, klart å puste gjennom nesen og hoppet over høsten. Ei. Mandag, 13 september, 12:48. Life as it is.


6 kommentarer:

Tirill sa...

jeg elsker layouten på bloggen din, har du lyst å fortelle meg hemmeligheten bak den? :-D bruker du en av blogspot sine maler, eller har du laget din egen fra bunn av?

Tirill sa...

åja, da kan jeg egentlig bare glemme det :p hehe.. men takk likevel.

du har fet stil!

simen sa...

åååh, kan jeg bli med? ab kan du få lov til å ha for deg selv, men jeg vil også kaste fra meg alt og danse og ha det gøy!

savner oslo. savner deg! <3

Marte sa...

elsker bildene! du er så fin, du, søta!

Lisbeth sa...

Bare vent.. Fargestiftene kommer! Innimellom må man bare være litt tålmodig :)

Det øverste og nederste bilde var bare kjempe kjempe flott!

silje sa...

Jeg kommer å redder deg om under ett år <3