14.09.2010

SENIOR LIVING///




Akkurat nå er jeg alene. Bokstavlig talt. Jeg føler det er ingen i hele verden som tenker på meg i akkurat dette sekund. Det er krig utendørs, trærne faller snart til grunn. Skumringen er over og det er snart altfor mørkt til å følge med på uværet. Likevel sitter jeg her, i rock`n`roll sofaen min, med fire stearinlys vedsiden av meg og ser. Jeg ser ut og er alene. Hvor ble sommeren av? Hvor ble opplevelsene, kriblingen og forventninge av? Jeg hater høsten. Tyv. Solen forsvant, tiden forsvant, lyset forsvant. Det eneste som står igjen er de visne blomstrene i kassene på terassen. Jeg ble igjen, og livet.. Hallo.. er det noen der ute? Hvor ble livet av? Jeg hater høsten.. Jeg hater høsten, og jeg hater å være alene.

Takk senior living/røyksopp for eksplosjon i tankene.
mvh. honest dearest biggest fan, Mikky. I heart music @ autumn night.

5 kommentarer:

caroline s. lie sa...

åhh, herlig blogg!!

Solveig sa...

Nydelig innlegg, du fortjener å bli kjent blogger!!

Marte sa...

Jeg elsker høsten, men jeg hater følelsen av å være alene! Herregud, så fin du er mike!
love

Marloes | The Style Sandwich sa...

I love your blog, you look great! I love the black and white!

thestylesandwich.blogspot.com

simen sa...

<3 ilu