17.09.2010

BINGO!




Akkurat nå ligger jeg rett ut på sofaen, alene og nyter roen. Andreas stimulerer sin kreativitet (musikken, vist det skulle være noe tvil... høhø...) sammen med Inge inne på soverrommet, og jeg får TVen og stua for meg selv. Halleluja. Uka har vært helemax. Lite skole og mye kos. Onsdag kveld var jeg med mine fantastiske rockabillys på Blå, på Bingo. Fantastisk konsept som er akkurat som Bingoen i Ktown, dvs, den er helt lik. Grate time, grate fun. Lett at jeg blir valsende der annenhver onsdag. I går drakk jeg tre øl og danset til elektronikamusikk på røykerommet på Horgans. Studentkveld, superfun. Ellers syns jeg det er deprimerende med kulden som spiser humøret mitt på kvelden, og nettopp derfor planlegger meg og han fine tur til varmere strøk. Hurra. xoxo

ps. jeg har klippet meg, endelig. hurrax2

7 kommentarer:

Stine sa...

ser kjempekoselig ut, søta :)
nå venter jeg på at min fine skal komme tilbake fra time(r) hos astrid, er spent på resultatet! du får se i morgen!

Siri sa...

fine bilder og fin tekst:) Men vil se håret :D

silje sa...

Åh, du er så fin pus :D

savner deg mye, masse, mest!

Marte sa...

Det så kos ut! Digger å ha tv'n for meg selv, hah! Så koselig med reise, det blir nok bra!

Anonym sa...

sykt fin du er.
Jeg kommer på mandag, men vi sover hos Camilla :)
håper du kan treffe oss en liden tur i byen. love u.

Stine sa...

SV: Åh, tuuusen tusen takk! Jeg blir så glad, jeg :) Ha en SUPER helg, du også<3

simen sa...

bingo <3 det er ferdig for i år der, her i krs :(