19.09.2010

BANANA BEACH///

Lørdag er en deilig dag, eller hva? Min lørdag var assbra! Randomly gikk meg, AB og Inge på loppeshopping rett over gata, og tror dere ikke jeg fant tre fantastiske vinterjakker? Ja, TRE! Til fantastiske hundre kroner, tilsammen! Made my day. På kveldinga kom Beneafamily til oss. Vi spiste taco og kake, røyka vannpipe og drakk cognac. Totaly my cup of tea, som gjorde at jeg valset full og fornøyd til sengs i natt. Håper dere har hatt en fin helg? ILU.



Benea Reach @ tour. funny.


Min nye fav jakke til 40kr. iiih.

7 kommentarer:

Vilde sa...

Dør for jakka, elsker den!

silje sa...

SHIT, jakka var aaaawsome :)

dina sa...

fiin jakke c:

Anonym sa...

Herreguud!!
fantastisk jakke. og 40 kr??!!
herlige bilder av dere alle mann :D
<3

Stine sa...

Jakka er så fiiiin!
Og takk for en fin kveld, det var kjempekoselig, selv om det ikke ser ut som jeg synes det på bildet, hahahaha. Love u! <3

simen sa...

wtf?!?!?!?! 40 kroner?!??!?!?! jaja, liker at loppemarkedfolk ikke har så peiling på mote, så de underpriser sånne kupp <3

Marte sa...

loppemarkedfunn er awesome, og jakken var superfin! Det så ut som en skikkelig koselig kveld, og du er søt!
<3