21.09.2010

TAKK FOR DET!

Akkurat i dag er skyene borte. Jeg sovnet ca tjueti ganger på toget på vei til Oslo (jeg sov i drammen), og drømte hver eneste gang om fantastiske ting som vennskap, festivaler, sol, kjærlighet og lykke. Det gav meg gåsehud, og når jeg gikk til skolen var det rett før jeg lettet. Deilig dag? Gjett om. Jeg er så takknemmelig. Andreas - takk for at du gjør livet til en lek og at jeg føler meg som en prinsesse hver dag. Veronica, Maja, Johanne, Sogol, Vilde, Simen, Rikke, Silje, Ida, Mina, Celina, Tuva, Malin og alle andre besteiser som jeg ikke ser hver dag - takk for at jeg vet hva en bestevenn er og hva det vil si å kunne være seg selv, hva savn er. Patricia, Christine, Elin, Valeria, Nina, Bitte, Stine, Benea, Brede, Bærumsjenter og alle andre Oslofolk - takk for at dere gjør Oslo så fantastisk som det er akkurat nå. Blogglesere - takk for at dere skryter meg til rosafarger og gir meg lysten til å være kreativ og for at dere liker det jeg gjør. Tusen takk.


Igår fikk min bestevenninne, Veronica, leilighet i Oslo og flytter hit med kjæresten sin, min andre besteveninne, Maja om en måned. Det er sånne ting som får meg til å hoppe av glede. Jeg gleder meg, jenter! Og jeg gleder meg til resten av pusekattene mine til slutt gir opp å leve uten meg og flytter etter. Hurra.

9 kommentarer:

Amanda sa...

finfin blogg!

Stine sa...

åh, så herlig! gleder meg så til de flytter, og resten av gjengen. gleder meg så til vi er alle sammen igjen. takk for at du er her og gjør tilværelsen min så mye bedre her i oslo. love u.

simen sa...

ilu2 babe<3 men serr, er det bare meg som ikke skal til oslo nå? .................... thank god for ryanair, for å si det sånn!

soggi sa...

du er så herlig <3

Caroline sa...

en så herlig jente som deg fortjener at alle dagene i livet ditt er som denne :)

Malin sa...

tusen takk!! :D de er ikke redigert, er bare analoge :)

Malin sa...

ååh, hihi! så gøy :D

forresten, sykt fin du var på de bildene. men det er du jo alltid da. så ikke shocker

dina sa...

fine bilder, bare digger den jakka.

å måten du skriver ordene på er bare diggbart, ELSKER bloggen din :D

Malin sa...

ååh jeg rødmer!! så god
SELVFØLGELIG, haha, så gøy! :DD