23.09.2010

nei.

Jeg hater matematikk. Jeg merker det er mye hateord på bloggen for tiden, og jeg må beklage for at jeg sprer så mye negativitet til dere, men jeg liker virkelig ikke høsten. Tankene mine stenger seg inne, og det eneste jeg vil er å gjemme meg i et teppe og se på tv. Men altså, nå har jeg brukt tre timer på matte, uten å klare å gjøre et eneste stykke uten hjelp. Alt jeg tenker på er nilsonskoene jeg så sårt trenger, og så drømmer jeg meg bort og later som om jeg snart skal på ferie. Hvor deilig hadde ikke det vært? Lagt bøkene på hylla, tatt det første flyet til et varmere sted og la sjelen finne seg selv igjen. Leve livet.. nei, huff. Nå roter jeg meg bort igjen..jaja.. meningsløst innlegg dette her. snakkes.




BTW!!! Har noen noe erfaring fra ID produkter? xoxoxo

5 kommentarer:

Marte sa...

Herregud så fin du er! Elsker bilde nummer to :D vakre deg! <3

simen sa...

men snart er det jo høstferie (for oss smårips) og da kommer JEG og CELINA og RENÉ på besøk og da kan du ikke se på tv, for da blir det PARTEY PARTEY PARTEY all nite long lissåm!
uanz: fine mike <3

Stine sa...

id er veldig bra :) kjøp fra nett, du sparer mye penger på det.
stå ut med skolen, det er det eneste du kan gjøre. love u.

dina sa...

matte er ikke særlig morsomt nei ;) lykke til : )

Nikoline sa...

fine!
ja, id er best!