26.09.2010

SANSEN

Jeg har verdens fineste kjæreste. Gjør ikke klisjèheten min dere kvalme? Den gjør meg kvalm inni mellom, men når fine ting som film, god mat, is, stort godt teppe, øl, Ringenes Herre og et varmt godt fang har gjort helga mi magisk, er det vanskelig å ikke være klisjè.
Du krysser beina og lener deg framover. Du sitter stille og ser folket svinga. Eg ser du har sansen for meg. Du møter blikket, men ser straks vekk igjen. Eg holder blikket, vil fange glimtet. Eg ser du har sansen for meg. Du løfter hånda, drar han gjennom håret ditt. Smiler forsiktig, kvikne litt usikkert til. Eg ser du har sansen for meg. Eg ser på toppen, ser golvet lokker. Eg kommer nærmere, har så lyst te å svinga. Eg ser du har sansen for meg. Tida står stille, ho kommer tett innte. Musikken seier kom løft opp hendene. Eg tror eg har sansen for deg. Du fukter munnen, og lener deg framover. Eg opnar munnen, hør' hjertet svinge. Eg tror eg har sansen for deg. /// Min nye favorittlåt. Gud å digg!


Vest/Vintage - Shoes/UK - Genser/HM - Sekk/Vintage (jeg elsker den)

AB - Jakke/HM - Bukse/Carlings - Briller/Rayban

PS! Ser dere at jeg har mekka en liten link til bloglovin i høgre hjørne? Hurra for alle som vil lese bloggen min fast på Bloglovin, og nå SLIPPER å stresse med å finne meg der inne. Bare trykk på krysset - så godt, så enkelt. ... yeah.

6 kommentarer:

dina sa...

koskos å bare kos :D

ha en fin uke c:

følger deg på bloglovin jeg ja : D

Silje sa...

Herregud, den sangen var bra!

Stine sa...

kjærleik! dere er så søte sammen, vennen :)

Marte sa...

dere er så fine sammen :)

Mellaplace sa...

Sv; Alle er fra www.weheartit.com! :) Nydelig side med utrolig mange inspirerende bilder! Kan sitte i timesvis og bare bla gjennom.

Kjempe fin outfit! Likte veldig godt vesten :)

simen sa...

hehe, dere er digge som modeller ass! sjåast på torsdag :)