30.09.2010

THECHILLS///


Høsten har virkelig tatt det store steget inn i hverdagen. I går blåste jeg røykskyer på vei til banen. Heldigvis har jeg en varm, deilig jakke som jeg kan pakke meg godt inn i. Det føles så godt det, å være varm på kroppen når nesetippen er kald. Dessuten er det deilig å se på alle de håpløse fjortisguttene som står å hutrer i bare en tynn genser. Da ler jeg inni meg og tenker; hah, du skulle likt å hatt jakken min du, gutt, og så nyter jeg varmen enda mer. Men seriøst, det er kaldt. Hver gang jeg trekker en god porsjon luft inn nesa føler jeg det blir kaldt i hele omløpet. Du vet, sånn at uansett hva man gjør så fryser man. Frost kalles det. Nå er jeg i Sogndal, og vurderer å skrive innlegg på nynorsk og finne dialekta mi tilbake, for Gud den er fin. Dialekt eller ei, nå er det tid for sofakos, hansa og xfactor med familien. Ah, det e godt å vera heima! Ha en fin torsdagskveld!

2 kommentarer:

simen sa...

jaaaaa, sogni <3 (riktig skrevet, haha?)

dina sa...

elsker at dt er kaldt ute så er jeg pakket inn i masse varme klær :D

kos deg i sogndal <3