22.10.2010

UKAS BRENNHEIT ///



hei fininger. (Takk for alle mail etter designinnlegget, skal få trukket ut noen gøye å jobbe med!) Noen andre som fryser på tåsene om dagen? Tror dere jammen meg ikke at det falt snøfnugg utfor vinduet da jeg la meg i går, og idag var bakken hvit. Litt fint er det jo, men det hadde vært bedre om snyyyen ikke var så kald. Jobbhelg på meg denne helgen - heldigvis kan jeg se frem til kino med samboeren min i morgen kveld. Vi skal se facbookfilmen, noen som har sett den? Jeg gleder meg hvertfall! Og ellers gleder jeg meg til sushidate hos Pat etter jobb i kveld. Ah, helg er virkelig fint. Kos dere masse! Håper dere likte filmen? Love u all.

6 kommentarer:

soggi sa...

så vanvittig søt du er, savner deg masse

Anonym sa...

Herligfred så nydelig du er <3
meg og maja sitter her i sofaen og ser videobloggen din,
og snakker om deg. glad i deg søte.

dina sa...

fin du er, digger det bandet :D

celina sa...

åh, mike, jeg fikk nesten tårer i øynene. savner deg! du er fantastisk. elsker forresten videobloggene dine!

Line Alexandra sa...

Herlig du, måtte smile litt der C:

Anonym sa...

okei okei. jeg har sett bilder av deg, og så det ikke der. jeg vet ikke om du liker dette; meen, du ligner helt sykt på ida wulff. gikk på skole med henne, så dette vet jeg, du er en brun og forhåpentligvis bedre utgave.