27.10.2010

BFF///

hei. brr. Høsten er her for real. Til nå har det vært fine farger og sol og sånn.. Men i går kom regnhøsten. Det blåser som store troll i bakgården, og regnet hamrer på vinduskarmen. Det er fint akkurat nå, siden jeg sitter inne i et varmt og koselig kjøkken. Jeg har tent stearinlys, og er god og mett, siden han fine lagde god egglunsj til meg. Snart skal jeg pakke meg inn i regnjakke og holde hender på vei til jobb. Vi er heldig som har hverandre. Jeg innså i går at jeg bor med min bestevenn, og det var fint. Jeg elsker deg.



5 kommentarer:

Stine sa...

Det er en skikkelig fin tanke, er det ikke? Jeg har også innsett at jeg gjør det :) Gleder meg til helgen, vennen <3

Katrine sa...

wow. jeg liker bloggen din.

Stine sa...

fin jakke, fin stil, fin blogg :):)

dina sa...

ja, regnhøsten er kommet men til oss var dt snø =)

Anonym sa...

fy feAn, så fin du er!