31.10.2010

more COLOR.

What are we without our bestfriends, or shall I call them soulmates? I have a few people.. actually I´m blessed with a hole bunch of people that makes my days special. I feel like a queen when I´m in their presence. Thank you. Two of my bestfriends moved to town earlier this week, and my life in Oslo suddenly became more like home. The beautiful couple, Veronica and Maja, is finally here - and I´m looking forward spending as much time as possible (studying sucks) with them, starting tomorrow with dinner and girltalk in their brand new apartment. Welcome to Oslo, darlings.


Maja @ my new favorite café, Café Sør.






7 kommentarer:

Vilde sa...

Årrh, blir deprimert av å se på dette :( Savn!!!!!

Stine sa...

JEG BLIR SÅ GLAD AV Å SE DETTE HER! <3333
Vilde, flytt til Oslo. :)

hei sa...

Stine, jeg blir også glad!! :D hurra. Vilde -flytt til oslo. Det finnes inget annet alternativ ;) Love u! Begge toooo.

Marte sa...

vero og maja er så fine! Gleder meg til å flytte til sommeren, jeg også. Det blir så fint :D

Caroline sa...

Åå, nå smilte jeg når jeg så på bildene av dere. Så fine dere er! alle tre :) Savner deg veronicapusen min. klem nina <3

Line Alexandra sa...

Moro! Herlige mennesker, alle tre ^^

simen sa...

okei, jeg har faktisk ikke råd til å dra inn til oslo oftere, men jeg MÅ jeg faktisk nå.........
ÅRH, for glad i dere altså <3