28.11.2010

advent

hei. julesteming i hus! På onsdag handlet jeg julepynt til stue og kjøkken, ih. Det er jo superkoselig med juleshopping! Spesielt når det er til meg selv! Jeg har julstemning i år, mer enn jeg har hatt på flere år. På fredag spiste vi pinnekjøtt hos Mikke og Maria. Awsome med julebord spør du meg - god mat, vannpipe (alltid) og julegløgg. Stor steming i stugu!



1. søndag i advent har vært perfekt til nå. Jeg våknet litt for tidlig til snøstorm utenfor, og det passet perfekt at verdens beste pappa kom med i går. Det ble fort varmt, og når han fine ropte på meg fra sengen en time etterpå, bare for å holde rundt meg noen minutter før han måtte opp, kjente jeg det kile i magen. Hurra. Første lyset er tent, og nå må jule bare komme for min del!



Idag er det Deftones konsert på sentrum scene! Damn, jeg gleder meg som et barn, men først må jeg lese litt historie.... sukk. Vel, ha en fantastisk søndag søtiser! Spis masse julekaker, eller er det kanskje ikke lov før 1. desember?

5 kommentarer:

dina sa...

det er det samme hos meg har ti ganger mer julestemning i år enn i fjor.
kos deg på konsert<3

andrea sa...

For noen flotte dreads det var på mannen.

Helene Sofie sa...

åhh, kos. jeg liker bildene!

Veronica Evertsen sa...

i like it!
Jula er fantastisk.

johanne sa...

du er så flott mike, og jeg savner deg så.