25.11.2010

Celina.

Celina har verdens vakreste humor, som gir meg ryggplager av altfor harde latteranfall. Celina klatrer gjennom knuste vinduer for meg for å låse meg inn i min egen leilighet. Celina gir meg musikkopplevelser som gir meg gåsehud, helt inn. Celina skjønner meg, på en sær og vakker måte. Det er utrolig vanskelig å beskrive Celina, for hun er nemmelig utrolig sær og rar. Og når jeg sier det blir hun egentlig litt sur, for hun tror det er negativt, og da må jeg forklare at folk som ikke er sære er kjedelig. Det er de sære menneskene som har noe spennede å bidra med, det er de som fargelegger hverdagen min. Alle gode ting er tre; Celina er utrolig vakker, inspirerende og ekte. Se hvor vakker hun er, ah. 
en. Celina liker Harry Potter
to. Celina tar verdens fineste bilder
tre. Celina liker søte, små, gammeldagse ting
fire. Celina liker oldschooltattoos, som svaler og andre fine ting
fem. Celina har like bra musikksmak som meg
seks. Celina har tidenes selvironi, og humor
syv. Ingen kan si fml som Celina, og få meg til å dø av latter
åtte. Celina er verdens fineste
ni. Celina er en av mine bestevenner
ti. Jeg elsker deg.
I dag har lille tulla bursdag, hun blir endelig atten. Ja, for tenk, hun er ikke eldre enn som så. Gratulerer med dagen, kjære svale! Jeg håper du får en fantastisk feiring, skulle ønske jeg kunne vært der med dere i helgen. Jeg lover jeg skal spise meg ektra mett og drikke et ekstra glass vin for deg i helgen. Håper vi snart sees igjen. Jeg elsker deg, fine. Jeg syns alle skal gratulere fine Celina, her. 

Til deg.

7 kommentarer:

Malin sa...

herregud så søtt og fint

Evertsen sa...

Ntååh.
Sykt søtt skrevet.
Og ja, Celina er nyydelig.!

Ida :P sa...

Soo fin blogg . ser kem Christine ha da itte :P

dina sa...

bestevenner er det beste man kan ha c:

veronic mike sa...

hehe. Celina er supersøt! takk Ida, hehe. koselig <3 Ja, dina, jeg er 100% enig!

Veronica Evertsen sa...

Tusen takk, søta <3

celina sa...

kjære mike.

første gang jeg leste dette begynt jeg å grine. fordi det er det fineste noen har gjort for meg. (det og da mina sendte melding til meg ti over halv ti, nøyaktig da jeg ble født.) vi har så mange fine minner, mike. og jeg savner deg så sinnsykt masse. jeg kan ikke få sagt det nok, men tusen hjertelig takk. dette gjorde meg så sinnsykt godt i hjertet. du er fantastisk. jeg skal gi deg den beste klemmen i verden når vi møtes igjen <3 jeg elsker deg.