27.12.2010

fremtid?/

Jeg føler meg minst tre kilo tyngre. På kjærlighet og flesk. Fint med jul, mener nå jeg, men gleder meg til rutinetrening - min bestevenn Elixia. Frem til da får jeg nøye meg med treningsdvder og langrennski. I dag lastet jeg ned photoshop igjen, bare fordi det gir meg redigeringslyst óg kreativitet. Bilder er en fin greie, samme er inspirasjon og fremtidsplaner om kreativt arbeid og stimuli. Jente 20 søker lærlingsjobb hos Elle eller andre fine magasiner. Ps. Tar gjerne assistentstillinger.

Jul i Sogn.












7 kommentarer:

Stine sa...

Nydelige bilder <3
Vi savner deg i sør :)

johanna renate sa...

helt fantastisk. kan du legge ut hvordan du redigerer bildene dine i photoshop?

Malin sa...

åh himla fin!
og jeg ELSKET bilde nr 5 og 6 OG 9 :D

Anonym sa...

ååh. fantastisk babe!
Gleder meg til å treffe deg.

simen sa...

#11 = <3

dina sa...

digge bilder, jula er tiden for å legge på seg :D

Anonym sa...

Mange nydelige bilder:) Du er flink;)