29.12.2010

plan a





I går drakk jeg vin med snille bygdedamer hos venner av familien. Fint. De hadde en magisk sofa, som jeg satt i og følte meg superfin, og tankene forsvant til fine møbler i Paris og ting jeg ikke har sett enda. Jeg ringte han fine og sa; Eg tykkje me skal planlegge ein fin reise til ein plass der eg kan gå med kjole og late som om me e rike. Ja, sa han, og fortalte om billigbilettene på sas.no. Så da gjorde vi det da - avtalte å planlegge. Planlegge å reise. Iiih.

Fininger, jeg har fått flere forespørsler om å lage et innlegg hvor jeg skriver litt om fotografering og redigering - det kommer, når jeg gidder. Dere skjønner, jeg er en egoistisk og kjip blogger, men det finnes unntaksdager.

9 kommentarer:

Mari sa...

Hvilken vakker blogg. Nå har jeg bladd bakover i evighet for å se og lese, du er flink.

andrea kristine sa...

veldig veldig fine bilder. flinkis til å redigere altså! og så fin samtale. jeg blir nesten forelska av å lese om dere to. tuller ikke.

Veronica Evertsen sa...

Du er fin, Veronica. Ja, tenk, jeg kalte deg Veronica!

Jeg og vil reise. Noe vi skal til høsten! blir best!.

Gleder meg til å treffe deg også vennen, og til å begynne å trene med deg. weheey. på carl Berner skal de begynne med boxing på elixia. Sykt gøy, og god trening! gleder meg. Gla i deg snupps.

Weronika Ellen Irena sa...

du er så fin at jeg dør.
Jeg liker å lage fremtidsplaner med kjæresten selv. Det er så godt og fint.

Line Alexandra sa...

Stum et øyeblikk. Sykt fine bilder!

dina sa...

fine bilder :))

Carina sa...

Fine, fine bilder!
Og fin tekst! Å planlegge reise er no av det beste jeg vet!

Veronica Evertsen sa...

ja, vi savner deg i heimen, men ikke såå lenge til du kommer hjem nå :) Godt nyttår til deg og, skatt <3

Weronika Ellen Irena sa...

Bare hyggelig! hihi.
Jeg er så utrolig glad for den gaven. Og det er litt ekstra fint å tenke på at den kommer fra en fin butikk i Italia. Kjærester er fine folk.

Godt nyttår, forresten!