24.12.2010

god jul

Kjære blogglesere. Jeg håper det var varmt i alle julestuer, og at alle har en smule julekribling, etter god mat og gaver, i magen. Det har jeg. Når jeg våknet litt over halv åtte idag, for å gå på jobb, hadde mamma og pappa puttet verdens fineste julesokk på døren. I den store nisseluen lå det nemmelig et par fantastiske bukkehorn, noe jeg har ønsket meg veldig lenge. Hurra. Håper alle får en gledelig julefeiring! Elsker dere alle og enhver. Tenk, nå har jeg blogget i et år - og det er godt i hjertet at mange liker det jeg gjør. Håper dere fortsetter å følge meg i året som kommer. xoxo

4 kommentarer:

Lisbeth sa...

Du får ha en super jul! Kommer til å følge deg så lenge som du blogger, eventuelt helt til jeg ikke har internett lenger ;D God jul!

Stephany sa...

Gooooood jul til deg! Jeg følger deg så lenge du kommer til å blogge fordi bloggen din er en av de fineste jeg vet om. Likerliker.

dina sa...

God jul, sykt fine horn :D

kommer til å følge deg til du slutter og blogger, og når du slutter kommer jeg til å lese alle innleggene om igjen<3
Fordi du er bare så fin og skriver så fint, og du er :D

Johanne sa...

Good Jul! :D

Første gangen jeg er innpå bloggen din, ELSKER DEN allerede. hehe! Nydelig design, bilder, tekst osv :) du har herved en ny fast leser! Kos deg i julen :)