23.12.2010

mitt vinterland.

Hemmat t jul er finaste julesangen, og når eg no sit i sofaen i varme stova til mamma og pappa, og har vært på julefangst (i år óg), og snart skal pynte meg med langkjole og hårknute før vi skal drikke sterkare ting og sjå Hovmestaren, er hjerte fylt med jul. Det har aldri vært so godt å kome heim. Eg har allereie stjelt minst trettito pappaklemmar og det er fint å leike med alle små og store. Før idag leste eg julekortet fra han fine, og høyrde på julemusikk, og i går låg eg med kanina på fanget i kanskje ein time, og roen er i hus. I kveld skal vi pynte juletre, drikke juleøl og være varme i sofaen. Dagen før dagen.

Mitt vintereventyr







God jul.

2 kommentarer:

dina sa...

herlig.

Ha en god jul og håper du koser deg sinnsykt masse med familie og venner<3

Micha sa...

ÅH. KOS, ingen ting er som å komme hjem til jul. Det er fint det.

God jul fine deg.