20.12.2010

snehvit.

Jeg våknet av vekkeklokka di, idag igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg skrur den av. Selvom den skriker, gir den en god følelse. Den er deg, som skal opp. Men idag var det bare jeg som skulle opp. Til solskinn og vinterkulde. Jeg blir rosa i kinnene når jeg handler julegaver, men det er bare fint. Vinteren er så ren, syns jeg. Det er som om snøen rydder bort alt rot og alt som ikke er fint. Nå er alt hvitt, rent og urørt. Det er fint det.

Idag skulle han fine vært her. Dere er enig i at sol og snø er romantisk? Vi skulle hatt kjærestetur rundt Østensjøvannet, og jeg skulle ha lagd sandwich og eggerøre til han fine, og han skulle ha gått rundt i den fine jakken sin sånn at jeg forelsker meg hver gang han snur seg og ser på meg. Jeg er forelsket, likevel, selvom han ikke er her. Det er fint det. Du er prinsen min.

5 kommentarer:

dina sa...

helt enig, snøen er så fin den :))

Andrea kristine. sa...

Du er så uendelig pen og skriver så fint, så fint. Btw, hvor er egentlig svara på den spørsmålsrunda du hadde en gang eller har jeg gått glipp av den elns? Heeeheee.

Linda sa...

nydelig blogg du har!

marte sa...

Så fine bilder, og så fint skrevet! :) snø og sol er romantisk! :D

Anonym sa...

åh... sol og snø er kjemperomlemantisk :)
Goood jul fine du!