15.12.2010

grayscale.

Det er tre ting jeg ikke liker; å fryse, være alene og å si hadet. Han fine dro idag. Hemmat t jul. Jeg miipet i tre sekunder så fant jeg ut at jeg måtte ta meg sammen. Det er rart det der, når man er vant å ha en stemme surrende rundt seg hele tiden, noen irriterendes kommentarer fra en tid til annen og mange overaskelseskyss i nakken. Nada. Nå er det bare meg og leiligheten igjen. Og bøkene. Heldigvis kan jeg lukte på puta, og heldigvis er det snart jul. Kjempesnart jul, sånn bare-en-uke-igjen-snart. Deilig.


Once upon a time, I was feeling fine
I was in my youth's prime and there was nothing I could do but to
hang loose and let the world take me places I had never seen
Nobody told me what to do, nobody told me what to dream
Dreams these days consists mostly of you and me
We run from place to place and seamlessly we end up
where we started that night
when just a quick glance from across the room
was enough to send me to the moon
Kjole og genser, mine to nye favoritter. Begge fra BikBok


Still my body aches

13 kommentarer:

Evertsen sa...

du kommer til å klare deg fint :)
og tenk hvor godt det blir å se han igjen :)
Glad i deg gull <3 finfine bilder.!

simen sa...

fina <3

(har du forresten vidvinkel eller noe? for kan ikke huske at ganga deres var så stor/bred, haha)

simen sa...

elsker at du har tatt vekk den derre "skriv bokstavene i bildet"-greia, btw!!!

Stine sa...

ikke fint å være borte fra den man elsker, men litt fint likevel. blir så godt å se han igjen senere, ikke sant? hvor skal du feire jula, vennen?
<3 love u.

veronic mike sa...

hehehe. simen, du følger med! Ja, deilig, hater å kommentere på andre blogger når den kommer opp. så its a treat. eller hva det heter. ur welcome i allefall.

ja, det blir godt å se han igjen. heldigvis. har uansett godt av å være borte fra hverandre litt. hehe.. Jeg skal feire heime, i kjære sogn! gleder meg masse.

dere skal til ktown right?

love u baby

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt genseren og kjolen under? Nydelig kombinert :)

hei sa...

takktakk. Begge er fra Bikbok :) Elsker de!

Anonym sa...

kjempefine bilder!

dina sa...

fine bilder, det er bra vi har nese så kan vi kjenne den gode lukta som minner om fine folk, minner og plasser :D

drea sa...

å hallois, farga håret? driiitfint! og hei, litt avstand i blant kan faktisk være litt fint det og. blir jo i alle fall ekstra godt å se han igjen når dere gjør det. ^^

René sa...

Det værste er å si hadet, men et hadet må til for å få fram den deilige følelsen av å treffes igjen!

hei sa...

takk for fine commentz. gjør meg glad! hurra. og ja, jeg har farget håret, men det er ikke ferdig enda. syns det er litt veeeeeeeel gulaktig fremdeles. håper det blir fint til slutt!. tehe

alle har rett, btw. det er godt, men vondt på en fin måte. blir superbest å se han igjen.

marte sa...

Du blogger alltid så fint! Og fine bilder også! DET ER KJEMPESNART JUL! Daniel kommer hjem i morgen! <3 Gleder meg sykt!