27.01.2011

fire bokstaver.

(lykke) Hei. Takk for de fine ordene på forrige innlegg. Det er rart hvor mye man tenker over det gode man har når sånt plutselig skjer. Som lyn fra skyfrihimmel? Jeg er nesten på gråten av hvor heldig jeg er, og det er godt å kjenne at man er hjemme og blandt de som gir deg latter og glede. Selvom min familie, mine fantastiske foreldre og søsken, ikke bor i nærheten, føler jeg at dette er hjemme mitt. I dag er kjæresten min på Opraen, mens jeg er igjen i den fine rock `n`roll leiligheten vår med et ørlite glass rødvin og fin musikk som en fin venninne sendte meg. Livet er godt. Håper dere har det like fint, og at dere får sommerfugler i magen av min nye nydelige tattovering, som fremdeles svir, men på en god måte. Den skal gi meg gode drømmer og holde marerittene borte, og til nå har den hvertfall fungert. Jeg tror det er viktig å nyte hvert eneste sekund, og oppfordrer alle til å nyte denne torsdagskvelden, med rødvin, god musikk og ro, som meg, eller på byen med gode venninner, eller på en helt annen måte. Hurra for livet!





Bukse og tskjorte/Bikbok. Skjorte/Gina. Turban/ebay. Blomstertopp/Monki.

Jeg ønsker å anbefale Badboys Tattoo Oslo til alle som tenker på å ta tattovering - fantastisk service, resultat og pris!

14 kommentarer:

Stine sa...

bloggen din! <3

Stine sa...

Ser fremdeles, og faktisk enda nydeligere ut nå! Fin du er :)

andrea kristine sa...

drømmefangere har blitt til noe av det fineste som finnes, synes jeg. og i det jeg leste bare teksten visste jeg at det var snakk om drømmefanger. den kler deg. takk for tips, btw. jeg skal ta tatto når jeg får spart opp penger og slikt, også har jeg liksom ikke visst hvor det er bra og hygenisk og alt det her som spiller inn, hvor det er bra osv. men det blir nok en tur til oslo for å si det sånn! heh. ha fremdeles en fortreffelig torsdag! :) æ ska dø litt med bihulebetennelse jeg asso.

Weronika Ellen Irena sa...

Åh, haha. Dette er litt fint egentlig. For jeg har lenge planlagt å tatovere drømmefanger på ryggen min, og i august så vil det skje. Det er fint å se at flere liker drømmefangere. De er så fine. Og så klart du :)

Tonje sa...

Wow, den var utrolig fin Veronica! Har lenge vurdert tatovering jeg også, så skal ta en titt på Badboys Tattoo Oslo ;) Takk for tips :)

Fint outfit! Digger de buksene der ;P

simen sa...

DRITFIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stephany sa...

Åh, den var fin!

dina sa...

Elsker tatoveringen din, sitter og gliser, og gleder meg til det er min tur :D

K sa...

For en kul tatovering!!! Lucky you, jeg gleder meg til jeg skal ta!

Unknown sa...

Herleg tatovering Veronica ! Sjølvsat ein draumefangar ! =) Utruleg fin ! =)

Regnboge sa...

Åh! Eg trur det der e den nydlegaste tatoveringa eg har sett!

Isabel sa...

sv: åh, artig! <3 så fin blogg du har forresten, fyrste gongen eg er innom ^^

digg tatovering! elskar draumefangarar :D

Monica sa...

for en fantastisk helrig tatovering , love it ! kler deg til 1000 :D (nå får jeg enda mer lyst på en ny, jeg som har så lite lyst fra før av... må haa, må bare finne ut hva)

Martine Næss Sorthe sa...

Å herregud! Den tattooveringen der kledde deg bare helt sykt. Det er som en andre deg. Jeg gleder meg til det er min tur, sier jeg bare!