18.01.2011

hjertesmil

Hjertesmil er det fineste. Minst ti ganger finere enn rosafarger og sukkerspinn på en gang. Hjertesmil er sånt som brenner, men bare fordi det er altfor godt. Du vet, når det stikker i magen av lykke og du plutselig må gipse etter pusten. Hjertesmil er hjartesmilbloggen, oslo akkurat nå og nye planer og lister. Lister som bare er fine. Lister som jeg skriver i finboka mi for å kose meg selv på tbanen.

Hjertesmil.
At det bare er et halvt år igjen på BI. Opptaksprøvene til drømmeskolen som har inntatt kreativetshjernen min. Pianomusikk. Faktum at det bare er femtiåtte dager til jeg drikker kaffe og spiser croissant i Paris. Med han fine. Såklart.
Kjærlighet som blomster, og kulde som ikke gir frysninger. Bare litt. Gode bøker som overrasker meg. Te, helst grønn. Tanken på at det går mot sommer. Fine sanger, som den under.
Gavekort på favorittbutikker, sånn at jeg har fått kjøpt en ny favorittskjorte på favoritt Monki. En som den under. Ja, jeg lover bilde. Penger til overs, sånn at jeg kunne belønne meg en ny neglelakk og shorts i dag, for å feire at jeg bestod i alle eksamene. Aaah. Blogglesere som tipser om bloggen min til flere og flere, sånn at jeg faktisk kan spre all hjertesmilen og føle at noen jeg ikke kjenner høre på meg. Det er fint. Takk.

7 kommentarer:

Veronica Evertsen sa...

så vittig.
Det er kilroy som er i den lille kaféen. hehe.
Tror jeg skal høre med de så fort jeg har litt peng! :)

tonje sa...

<3 fint!

heidi sa...

fin skjorte! hvilken skole har du tenkt til å søke på? :)

dina sa...

finfin skjorte, finfine bilder, finfint skrevet.
og du er enda finere :D

hei sa...

takk. <3

Monica sa...

grattulerer med bestått eksamen :) fortiden er det hjertesmil i krsand også, bare fordi JEG har det så bra her! :D Det er så godt!

Anonym sa...

oioioi.. no fann eg detta. så kanskje det betyr at du allerede har sett bloggen til mariell! haha ^^