19.01.2011

minst én

hei. Minst hundreogti får orgasme akkurat nå. Minst hundreogelleve får hjertet knust akkurat nå. Minst hundreogén får høre det fineste de kan tenke seg i dette sekund. Minst én dør, nå og nå og nå. Minst én hører på Yann Tiersen La valse D´Amélie nå. Jeg. Jeg hører på Améliesanger og ser på bilder på weheartit, mens jeg venter på at mannen i mitt liv med livets beste fang, mitt hjem, er på vei hjem med spagettisaus. Han som er så høy at jeg ikke klarer å kysse han, selv når jeg står på tå. Han som sier jeg er en prinsesse og liker meg uten sminke og uten klær. Han. Minst én har sommerfugler akkurat nå. Jeg. Du?





Bonderomantisk skjorte som jeg er forelsket i/Monki. Bonderomantisk shorts som jeg føler meg vakker i/Bikbok. Sko som gir edgy look og gjør meg tøff i trynet/Eurosko. Dreamcatcher/trollbutikken på oslo s. Acc/topshop og en fin homsevenn.

Ps. I dag bestilte jeg turban på ebay.

14 kommentarer:

Evertsen sa...

du og din drømmefanger er noe av det fineste jeg vet.
herligfred så fin du er, kjære.

Stephany sa...

Du er en av de vakreste jeg vet om. Og ja, jeg har sommerfugler i magen og venter på helg sånn at jeg kan ligge i armkroken hans og høre hjertet hans banke i takt med min. Forelsket

Stine sa...

Pus <3
Utrolig fine klær - as always. Du er nydelig.

Marte sa...

Hvis blogspot hadde hatt en liker-knapp på innleggene, ville jeg ha trykket på den nå!

mari sa...

åh, dette blogginnlegget ga meg så utrolig lyst til å se på amélie. den filmen er hjerte. blusen din var også hjerte. smilsmilsmil.

Anonym sa...

for et jättefint innlegg, og så søt blogg du har :)

Unknown sa...

For en fin sang, og fine kle ! :) Nydelige bilder ! =)

Marte sa...

Jeg har sommerfugler akkurat nå, men de er litt triste og savnete. Dette var veldig fint, du skriver veldig bra!

Andrea Kristine sa...

Ah, denne teksten satte seg midt i hjerterota. Finfin skjorte, forresten. Og drømmefangeren. Fin. Yann Tiersen er favorittartisten btw. :)

hei sa...

kjærlighet. det er det jeg får når jeg leser sånt. t a k k < 3

Andrea kristine sa...

sv: He he he, no problemo. ♥

Weronika Ellen Irena sa...

Du er så flink du!
Og jeg savner og har sommerfugler i magen. Imorgen møter jeg han og skal sove hos han.Hjerte.

Karoline sa...

Søt du er!

Guro sa...

hihi!
Eg ser på bilder på weheartit, og er forelska. men ikkje i ein bestemt person, men livet generelt.