21.01.2011

morning glory

Klokken er nullåtte:trettifire og jeg ligger fremdeles under en litt for varm dyne. Han fine åpnet gardinene før han dro og jeg kan ligge å se ut på at oslo våkner. Tenk hvor fin morgenen er. Jeg er et kosedyr på morgenen, og skulle aller helst hatt en varm arm rundt livet mitt, men det er fint likevel; én etter én står opp til en ny dag, uten å vite hva den bringer. Ingen vet. Magi kaller jeg det. Nå skal jeg pynte meg fin med sminke og rettetang og spise en magisk fruksot med blåbærsyltetøy, musli og yogurt naturell. nam. Samtid skal jeg lese blogger og se på menn med kofferter og folk på vei til jobb. Ha en fantastisk dag.

Morning glory.







Alle bildene er fra weheartit

4 kommentarer:

Sara sa...

Elsker måten du skriver på! Du er så herlig.

Marte sa...

Du skriver "dritbra!" som jeg ville sagt det på trøndersk!

Anonym sa...

så kos! jeg elsker bloggen din.

K sa...

du må ha den fineste bloggen på jord.