12.01.2011

ting som varmer.

Kjæresten.
At vi skal holde hender i Paris om dager jeg kan telle på fingrene, nesten.
Fine venner som jeg skal leke med i helgen.
Pusekatter, ja, som den under for eksempel.
Kjærlighet som er uendelig i bevegelse. Opp òg ned.
Nakne kropper.
Nakne kropper mot hverandre.
Tanken på at minst tusen er med den de elsker akkurat nå.
Varme og magiske sommernetter, som gir varme til og med i januar.
Å elske uten å kreve å bli elsket tilbake.
Si noe fint til noen, uten å forvente noe tilbake.
Venninner som elsker hverandre.
Å holde hender til romantiske filmer, og late som man er i dem.
Vin. Helst rød. Som kjærligheten.
Fine lapper som overasker deg på nattbordet.
Ord som gir frysninger.
Dagbøker. Dikt og
romantikk. Som den under.
Himmelens farger og solskinn.
Fred og frihet.
Å høre musikk uten forventninger, og bli forelsket. I musikken.
Pynte seg, og føle seg vakker. Kjoler og pelsjakker.
Være kreativ og skrive hemmeligheter på lapper eller i bøker, bare for sin egen skyld.
Le alene.
Bilder og filmer som gir tårer, av glede.
Livet. Opp òg ned.

10 kommentarer:

Stine sa...

<3 Du er fin, vennen.

Anonym sa...

Nydelig skrevet. Det syns jeg virkelig :-) Også er jeg enig med hele teksten og. Spesielt angående rødvinen.

Anonym sa...

Så vakkert skrevet:) Likte teksten og og innlegget, nydelig:)

Stephany sa...

Dette innlegget fikk meg til å smile sååå mye. Du er så himla søt

Marte sa...

Har nettopp begynt å lese bloggen din, men jeg digger den allerede!

dina sa...

er så enig i teksten, håper du koser deg max i paris, når du er der, du og han fine :)

hei sa...

takk. Elsker at du digger den Marte, Takk ms love og alle andre <3 love u all

Monica S. sa...

du får alltid sagt det du :)

Evertsen sa...

Vakkert !

Weronika Ellen Irena sa...

aw, katter katter katter <3