11.01.2011

le miel et le romantisme

hei. Romantikken i hjertet mitt vokser for hver dag. Jeg som hatet klisjéscener og kliss, er nå hodestups forelsket i Amélie, Montmartre og Paris. Jeg er fransk. Je préfère me marier avec tout ce que romantique. Heldigvis for meg (og han fine) at vi har bestilit tur til den romantiske hovedstaden 23feb. Jeg skal uten tvil gå i kjoler på Chanelbutikker og spise croissant til frukost. Med honning óg kjærlighet.
Meg og kjærligheten i romantikkleiligheten til Veronica og Maja. Jeg låner bildet av Vero. Det var nok en het kveld med alias og rødvin. Mye latter. ps. Jeg hadde på meg ny gjennomsiktig bluse fra Gina.




Tenkt, nå fikk dere til og med en titt på min nye drømmefanger og geviret som er på plass. Jeg elsker det!

8 kommentarer:

Veronica Evertsen sa...

Åh, jeg er fremdeles veeldig misunnelig. og vil gjerne kjøpe et revir fra sogn!! hehe.

Dere er så herlige mennesker, vet dere det?
Gleder meg til neste vin/spill-kveld.

johanna sa...

så fine dere er. og håret ditt, veronica!!! herre mascara fra Max Factor. Hvilken farge bruker du på håret ditt, om du så farger det?

Stine sa...

Jeg elsker det første bildet av dere, det er så utrolig nydelig. Det får meg til å smile. Og igjen, jeg er så misunnelig på at dere skal til Paris, herregud. Det er så deilig by. Dere MÅ reise til Montmartre når dere er der, det er den fineste delen av byen. Gleder meg til å se deg på fredag, love u.

simen sa...

oh hello, mr and mrs nice hair!

rakelharboe.blogspot.com sa...

Kjempefine bilder! Hvor er drømmefangeren fra? :)

julie aida sa...

syyykt fint bilde det første. iiihih

jeg tatoverer meg hos house of pain av patrik:)) det var han som tok fuglene.

marte sa...

Romantikk er herlig! Virkelig herlig, også er det så myebedre i virkeligheten enn på film :D Finfine bilder, søta! <3

dina sa...

drømmefanger (: