06.01.2011

you are my sister

Jeg tenkte jeg skulle fortelle en historie om verdens fineste prinsesse - Christine. Christine er lillesøstra mi, og hun er så fin at jeg får gåsehud av stolthet hver gang vi treffes. Min lillesøster var et magisk lite troll da hun var liten, og egentlig skulle jeg vist dere bilde da tulla var liten. Lille fine var redd for traktorer og hadde bustete hår og elsket å kose. Hun var en liten dukke. Og like fin er du enda.
Christine gråter hver gang jeg drar. Jeg gråter enda mer av å se henne gråte. Det er teit, at jeg bor så langt unna, når så fine mennesker skulle ønske jeg var hos dem oftere. Ilt i hjerterota. I gjengjeld får hun meg til å le som ingen andre. Vi ler av alt fra fantasifigurer til altfor stygge grimaser. Jeg har det så utrolig fint sammen med deg.
Min fine lillesøster er kreativ og omtenksom og drømmende og morsom. Hun er vakker og søt og snill. Og min lillesøster. I dag har/hadde prinsessa bursdag - endelig tenåring! Gratulerer med dagen, kjære fine du. Skulle ønske jeg var med dere og spiste vafler nå. Jeg elsker deg. Denne sangen er til deg.

4 kommentarer:

Veronica Evertsen sa...

åh, så fint innlegg.
Hun blir sikkert kjempeglad når du skriver slike pene ting om henne :)
Superfine bilder !! <3

Åshild sa...

For et vakkert innlegg!
Jeg har en bror som er seks år yngre enn meg og verdens fineste, og det jeg gruer meg mest til når jeg skal flytte ut i høst er å flytte fra han. Småsøsken kan være herlige noen ganger <3 Og så fine bilder!

dina sa...

søsken en det fineste, de er der uansett! : )

marte sa...

åh, dette var fint! eg har alltid ønsket meg en lillesøster!
<3