17.02.2011

1702111338

Å glede seg til noe er det fineste. Du vet, man får sånne bittesmå sommerfugler som plutselig popper innom og bare hei, det er bare to dager igjen, og så hopper hjertet ditt to hopp og du blir varm og forelsket i livet. Jeg gleder meg til veldig mye nå og jeg har minst tre sommerfugler i timen. Det er godt. Om bare to timer skal jeg på ofw, og jeg gleder meg, det er tross alt maskeradefest. På med kjole og høye heler. Andre sommerfugler kommer fordi kjærsten min er sexy med bart og fordi det snart er søndag, og søndagen blir deilig og da får jeg nok minst hundre sommerfugler og tre rosaskyer på en gang. hurra. Best av alt er onsdagen, og jeg trenger ikke si hvorfor, men det blir fint. Hei, det er bare en time til han med bart og fint smil kommer inn døra her og han kommer til å hoppe på deg og kysse deg til du blir sur og så er livet vakkert, sånn sukkerspinn og honning vakkert. (!!)


Daydreamer sitting on the seat, soaking up the sun. He is a real lover of making up the past and feeling up his girl like he's never felt her figure before. A jaw dropper looks good when he wlaks. He' the subject of their talk. He would be hard to chase but good to catch and he could change the world with his hands behind his back. You can find him sitting on your doorstep, waiting for the surprise. And he will feel like he's been there for hours, and your can tell that he'll be there for life. Daydreamer with eyes that make you melt. He lends his coat for shelter plus he's there for you when he shouldn't be but he stays all the same, waits for you then sees you through. There's no way I could describe him but I'll say he's just what I'm hoping for. // Daydreamer by Adele
Fabelaktig ny veske fra Ebay. Damn, I'm inlove.




ps. jeg skal snart ha konkurranse og premien er fantastisk. Just sayin'. Ikke helt enda, men snart.

Har dere magiske planer for helgen? xx

13 kommentarer:

emilie sa...

åh, hadde jeg kledd sånne type skjørt(/kjoler) så godt hadde jeg brukt det hele tiden.

veronica isabelle sa...

åh, fin! heldig!

(jeg har ingen magiske planer for helgen, siden jeg visstnok fortsatt har kyssesykeviruset i kroppen og må _ta det helt med ro_.)

Mariell sa...

Sv; Takk, tror jeg, hvis du mente innlegget ^^ Hvis ikke, hva mente du?
Jeg er helt frelst av bloggen din, og leser hver dag. Du er favorittbloggen min tenker jeg.

Anonym sa...

sært og søtt. men ja, trur rommet blir fint ^^ det er ein utfordring å møblera og dekorera etter andre sin smak når du kanskje aller helst ville slått deg laus med ville fargar og print og trestubbar til nattbord og kvistar til headboard, men eg lærer så utrulig mykje. Så villt utrulig mykje! I dag lagde eg trebasen til hodegavla og i kveld får eg forhåpentligvis stoffet og skumgummien sånn at eg kan ferdigstilla den. We'll see. Har fortsatt masse arbeid og hastverk fordi eg vil til Oslo og synga med Sondre. Og dessuten er eg sikker på at du er råbra med interiør design. Du har kanskje berre ikkje viiirkelig prøvd enda.. Kos deg på ofw!

Marte sa...

magisk var vel ikke akkurat ordet for mine planer denne helgen, ettersom at jeg kun skal jobbe :P
//Det er ikke i kjærlighten hodet og hjertet ikke er enige, jeg kunne ikke vært mer enig med meg selv i noe som helst enn akurat han :)Han er det beste <3 hihih

Stephany sa...

du er så fantastisk fin. og måten du skriver på. DAMN.

jaaa! fredagen starter vinterferien og jeg skal bruke dagen min på meg selv. spa og sånt. og på lørdag skal jeg over til en kompis hvor vi skal spise oss feite på god mat og game sammen med noen andre folk. på mandag reiser jeg til kjekkasen min og blir der lenge. jeg gleder meg. tre fine sommerfugler i magen min.

Anonym sa...

Hva heter sangen?
Den er helt nydelig ..
Du må skrive hva sangene du legger ut heter !! ;)

ida sa...

livet ditt høres så fantastisk ut!

hei sa...

Så fine planer. veronica Isabelle - kanskje ikke så gøy å ha kyssesyken. Hadde den selv for hundre år siden og jeg var så dårlig at jeg ikke orket å høre på musikk engang, da var mamma å de redde. Håper du blir fort frisk og kan ut å leke! <3 Til dere andre: jeg svarer tilbake senere idag, liker å skrive tilbake på bloggene deres, siden jeg vet hvor godt det er å få kommentarer. Takk for at dere er så engasjerte, blir så glad så glad så glad. Anonym, har editet det - og JA! Det er klart jeg må være flinkere til det. saaaorry. Skal bli gjort fra nå av. Og tilslutt; Ida, bloggen min er som alle andre blogger; jeg har stort sett bare med det fine som skjer, og livet mitt er ikke alltid en rosa sky og fine ting, men jeg er uslålig positiv og det er fint!

linda marie sa...

først må jeg si; fantastisk veske (!!!!!!). jeg kommer og tar den :)
jeg blir litt sånn småglad og boblende av å lese tekstene dine, spesielt de om kjærlighet, for det er så fint. kjærlighet er vondt, men takk for at du bare skriver om det positive; jeg liker å forbli naiv!

i helga får jeg besøk av bestevenninna mi som bor langt, laaangt, vekk fra meg. det blir herlig! og jeg har meldt meg på ukm med tre analoge bilder jeg har fremkalt selv. iiick, det blir ihvertfall herlig :)

Josefine sa...

Fantastisk bloggpost! :) Når skal du til Paris? Det er å glede seg er noe av det beste som er <3

dina sa...

elskbar veske :))

Jeg skal bare kose meg med fint vær og gode bestevenner ;)) håper du koser deg i helga <3

Milla sa...

for ein søt og fin blogg, storkose meg med å lesa dine innlegg ein sliten søndags formiddag :)