18.02.2011

ofw

Jeg hadde hjertebank da jeg tok bilder av de forbanna heite modellene som gikk med tidenes kolleksjon. Dere vet, jeg bare var så altfor in the moment, og et fashionshow er så magisk som man får det. Kolleksjonen var uslåelig, og jeg var utrolig glad for at jeg fikk med meg de 15 minuttene med svette og tusen kilo bli løftet av designernes skuldre. Tenk dere, fem års arbeid for et kvarters show. Det er det det handler om - kreative sjeler med magiske tanker og altfor store drømmer som setter barnet løst på en runway der kritikk og ros eksploderer i det musikken begynner og høye damer med ville sko går som djevelen på en catwalk og moteelskere sitter i verdens beste rus. Fucking love it. Sca Ulven Oslo Fashion Week 2011.








ph: meg. Musikk:Danger-11h30

10 kommentarer:

Christine sa...

<3
JA til Kafé, når som helst! jeg sitter jo bare på ræva og syr sløyfer, mih. Fine bilder :)

dina sa...

finfine bilder <3

mari sa...

fantastiske bilder!

Åshild sa...

Wow, så fine bilder! Ofw virker gøy! :-)

Isabelle sa...

Så fin blogg du har. Har aldri være innom her før, men kommer definitivt til å stikke innom fremover:)

Maajaa sa...

Elsker første og siste bilde Mike. Nydelig.

Her er forresten den sangen som ble spilt under visningen! :D Two Fingers med Fools Rythm. Får gåsehud og knyt i magen. Fantastisk dag <3

hei sa...

majaaaa, jeg har lett på nettet etter den sangen i hundre timer
takk!!!! :D :D :D ps. takk.

ida sa...

krysser fingrene på at du har rett og at det en dag kommer en fin mann som får hele hjertet mitt til å smile!

finefine bilder, høres ut som at det var en fantastisk opplevelse å være der! : )

Norwegiantage sa...

flotte bilder!

<3mvv

themodernvv.com {velkommen innom!}

emilie sa...

det siste bildet der var flott!