21.02.2011

en helg i februar

hei. en helg i februar var så fin at vin og honning og klining ble blåbær og lys ble stjerneskudd. Tenk at det finnes så mye fint på tre dager; vinkveld med prinsesser, en altfor skitten pub på Grønland med fulle prinsesser, hvitløks- og chillimarinert scampi med aoli, rødvin i kartong på byen, litt for mye kanye west og monster (!!!), sommerfugler og kjærlighet, nakenhet og klining og musikkforelskelse og sommerfugler igjen og til slutt Band of Horses. Da vi stod stille inntil lys/lyd øya midt i spektrum og fire tusen hjerter ventet i spenning fikk vi verdens fineste overraskelse. Plutselig gikk spotlighten til øya og der stod Ben Birdwell sammen med Tyler Ramsey og spilte No one's gonna love you more than I do akustisk og jeg gråt musestille og det var resten av Spektrum også og jeg var ikke en smule i tvil om at det kom til å bli magisk og den fineste konserten på lenge. Jeg hadde rett.








02:42 minutter med stjerneskudd og tårer. Hør så vakkert.



ph: meg.
Fortell meg hva du har gjort? Flere som var på konserten? xxx.

8 kommentarer:

veronica isabelle sa...

å, så ut som en ganske langt over gjennomsnittet bra helg, det der! (jeg har liksom ikke gjort så mye ennå heller, et par photoshoots og café med fintfolk, bare - himla fint det også)

mijaow sa...

Det finnes nesten ingenting som er så fint og deilig og åh som en bra konsert! Øredøvende høy musikk, bassen som dunker i brystet og om man lukker øya er det som man er musikk. åh, savn.
I helga har jeg sett første sesong av Skins på nytt, fornyet store deler av klesskapet og hatt brettspillkveld med søte mennesker. Mye finere enn jeg hadde forutsett! :)

Andreo. sa...

Åh, vanvittig heldig som var på Band of horses. De er så fine og flinke at fytti grisen.

I helgen starta vinterferien, og jeg har øvelseskjørt, trent veldig mye (støl i armer og vondt i beina. triste greier) og sett ut ferdig sesong 4 av csi miami. og ja, også har jeg lest en av de fineste bøkene i verden, mens jeg hørte på den fineste spillelista på spotify. ihih.

dina sa...

så kos :)))

Jeg har godt skitur med verdens fineste person , spist god mat og lest.
håper du får en like fantastisk uke som helg <3

Hedda sa...

heldig.

cecilia sa...

Har litt trøbbel med kommentar-feltet her tror jeg..hm. Uanz.Nydelig! Håper på å få se de i sommer!

Hihi,jeg har skrevet litt om deg og bloggen din for jeg syns den er så fin. Så veit du det:)

jeanette sa...

Herlig herlig!
Kjende ut som om eg var der:-)

Henriette sa...

Ah, du var ikke den eneste som gråt! Det var så vakkert!